Superb 2

TurboBooster

Forumguru
De eerste thread van deze nieuwe Škoda op dit forum, te beginnen met een foto.
 

Bijlagen

  • SkodaSuperb2.jpg
    SkodaSuperb2.jpg
    29,5 KB · Weergaven: 128

Pim

Lid
Foto met een baard, duidelijk een geshopte Phaeton, zie de daklijn langs het achterraam omlaag, en de auto erachter is duidelijk een vorige Passat, dus genomen op een vw stand.
Ook is het onmogelijk dat een drukbezochte beursfoto rondslingert, zonder voorafgaande of gelijktijdige officiele persintroductie.
 

SkodaMan

Actief lid
Ik breek het huidige leasecontract open voor de nieuwe SuperB. Met een beetje mazzel heeft'ie een dubbele achterklep. Met een 1,8 TSI en DSG ben ik heel tevreden. Leren bekleding ook graag want de beige stof van mijn O2 ben ik echt zat.
 

TurboBooster

Forumguru
Uiteraard zijn er op internet intussen al veel meer foto's te vinden van de nw. superb.
Volgend jaar na de introductie zullen wij het allemaal met eigen ogen kunnen aanschouwen hoe de auto er nu echt van buiten en van binnen uitziet.

TB.
 

LenK

Forumguru
De eerste thread van deze nieuwe Škoda op dit forum, te beginnen met een foto.
Jammer dan dat de 1e thread begint met een oude achterhaalde foto.
De spy foto's uit de werkplaats en de "spy foto's" uit Death valley zijn echt.
De rest is nep, ook deze "1e"
 

higgy

Forumguru
Met een beetje mazzel heeft'ie een dubbele achterklep.
Da's niet met een beetje mazzel hoor. Die dubbele achterklep heeft 'ie definitief. Zie mijn reactie van een dag of twee terug, daarin beschrijf ik de curieuze constructie daarvan.
 

LenK

Forumguru
Wie schenkt arme O2 rijder een S2 ? Alleen L&K versie a.u.b.

(variant op Duitse computerbladen vroeger. Daar stonden tussen de advertenties vaak berichtjes als "Wer verschenkt armer Schüler ein Commodore 64, mit final cartridge iii, 1541 diskdrive? Ohne 128KB nicht zu reagieren bitte.") :grin:
 
Bovenaan Onderaan