Race Blue RS 2.0 TSI van vw125

vw125

Forumguru
Op een gewone asfalt weg houd die goed zijn grip en spint die bijna niet maar als het van die betonnen platen zijn dan heeft die toch wat problemen. Heb nu wel ondervonden als ik men ESP op sport zet dat die veel minder danst en door spint.
 

Goofy@5E

Forumguru
Ligt prachtig, zal zeker wel goed rijden, en is een parel voor naar te kijken, :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Effe nog een vraagje, hoeveel ligt hij op deze foto lager
 

vw125

Forumguru
Een schroefset is geen probleem voor keuring als ze aan de wettelijke eisen voldoet.
11 cm bodemvrijheid en de nodige attesten en die beschik ik.
 

Arco

Forumguru
Een schroefset is geen probleem voor keuring als ze aan de wettelijke eisen voldoet.
11 cm bodemvrijheid en de nodige attesten en die beschik ik.

Ik vind het echt supergeslaagd! Je moet een gelukkig man zijn! 300PK en een superverlaagde bolide, daar kan ik alleen maar van dromen (momenteel)...
 

Arco

Forumguru
Ik ben er super tevreden over en kan er overal met komen nergens schuurt of raakt hij.

Dat vind ik er nog het beste van. Het is een hel om met een mooie auto te rijden maar overal tegen te schuren!
Daar heb/had ik ook het meeste angst voor... De Belgische wegen zijn een "hel" wat dat betreft...
Waar heb je het laten doen als ik mag vragen?
 
Laatst bewerkt:

vw125

Forumguru
Heb het laten plaatsen bij Banden Crauwels in Begijnendijk. En achteraan heb ik spacers steken van 16 mm aan elke zijde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco
Bovenaan Onderaan