Eindelijk besteld O3 2017

Texas25

Actief lid
Het zal nog wel even duren maar mijn zilver kleurige Octavia HB 1.6tdi DSG Greentech Style Business is besteld.Het zal ergens eerste week september worden wanneer ik hem mag ophalen.

Ik heb de volgende opties erbij gekozen:

DAB
Sierlijsten Burgwood
Panorama glazen dak
Verwarmbare voorruit
Sunset
Functie pakket
Alcantara zwart
18" Golus velgen
ACC
Lane ass.

Geen achterruit ruitenwisser/geen spoiler.

na de aflevering onmiddellijk naar @Antera voor de Eibach Pro-line's en naar de wrapper om het laatste stukje zilverkleurige dak hoogglans zwart te maken. Zie introductie Octavia model 2013 Geneve.

Spacers loopt ik nog over te twijfelen,
ik kan niet wachten, helaas moet ik dat wel :-)

Lijkt enorm op deze foto maar dan met Panorama dak en achterdak ook zwart.
2013-Skoda-Octavia-1.jpg

Texas25

Actief lid
Jaa bedankt, ik kan bijna niet wachten maar dat moet helaas wel.
Verder zal ik zeker wat aanpassingen laten doen in VCDS en links en rechts strategisch een ledje plaatsen.
ja superblij...

DannyG

Forumguru
Gefeliciteerd met de goede keuze . En voor wat dat wachten betreft: aan alles komt een einde ... dus ook aan de wachtperiode :). Toch veel sterkte, mocht het nodig zijn ;).

(Je hebt trouwens de foto gepost die ervoor gezorgd heeft dat ik vanaf het begin af aan smoorverliefd was op de OIII)

Texas25

Actief lid
Gefeliciteerd met de goede keuze . En voor wat dat wachten betreft: aan alles komt een einde ... dus ook aan de wachtperiode :). Toch veel sterkte, mocht het nodig zijn ;).

(Je hebt trouwens de foto gepost die ervoor gezorgd heeft dat ik vanaf het begin af aan smoorverliefd was op de OIII)
Ik had hem eerst in het zwart willen bestellen, toen zag ik het introductie model 2013 in Genève, en zo gaat hij er uiteindelijk ook uitzien. Een totaal zwart dak, een deel panorama glas en aanvullen hoogglans wrappen.

Antera

Donateur
het wachten gaat beloont worden.

Spacers zijn toch wel een must zeg ik. Maar goed ik moet ze dan ook verkopen. Maar de keus is geheel aan jouw. Vraag de andere heren hier maar naar de ervaringen en oordeel. Je hebt nog de tijd :-)

Bovenaan Onderaan