SkodaBob's Octavia VRS

UncleBob

Actief lid
Hello Skoda-rijders,

Eindelijk heeft SkodaBob z'n Octavia VRS in handen! Het gaat om een OctaviaII 2.0 TDI uit 2007 in de kleur Racing Blue.

Na diverse VW's en SEATs heb ik nu gekozen voor Skoda vanwege zijn zeer complete uitrustingsniveau.

Ik lees al geruime tijd mee, maar zal mij vanaf heden wat actiever bemoeien met een aantal topics.

Fijne dag allemaal!
Greetz.
SkodaBob

RoGEK

Senior Member
Mooi zeg.
Echt de vetste kleur op een O2 RS !

Wellicht stomme vraag, maar ben je toevallig ook naar die blauwe 2009 RS in de buurt van zwolle gaan kijken?

Cordoba

Forumguru
Ik was even verbaasd over de kleur, maar herinnerde me ineens dat in die tijd het Racing Blue er wel was, maar alleen voor de RS-uitvoeringen. Als ik het goed zie, bumperbescherming voor laden/lossen via de achterklep. :thumbsup:

Er is één dingetje wat me verbaasd: wel alu-kleurige strips op het das, en middenconsole in alu, maar de randjes om de luchtroosters zijn niet in alu.:wavecry:
(volgens mij via de site van Superskoda wel te bestellen).

Veel plezier met deze nette en snelle ride.

Cordoba

Forumguru
@reeseend Weet ik, maar vanwege de vele alu details misschien een leuke aanpassing. Ik zag ze nu niet zo snel op Superskoda, maar mogelijk dat de roosters met alu-randjes er niet voor alle modellen zijn.

Jee13

Forumguru
Leuk !
Ik heb mijn topic aardig bijgehouden met alle updates aan de RS, mocht je vragen hebben help ik je graag

Ik heb trouwens nog een RS grill in de kast liggen, misschien wat voor jou?

Jee13

Forumguru
De RS grill heeft een gefixeerd VRS logo. Dus ja, is anders dan een normale prefacelift octavia grill

De grill die ik heb liggen is gemodificeerd:
Grillrand is voorzien van alu plastidip, blauwe V in het VRS logo en heeft tevens het nieuwe skodalogo, mocht je interesse hebben dan kan je PM doen

Cordoba

Forumguru
@UncleBob Ik zie 'm wel op de site van Skodaparts
img000127.JPG
img000124.jpg

Bovenaan Onderaan