Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand een idee waar je voor een aanvaarbare prijs de supernova velgen kan bestellen?
Of kan iemand mij een richtprijs geven wat jullie voor deze velgen betaald hebben?
Ze aankopen via garage is nogal prijzig heb ik de indruk....
Heb vorige week een offerte laten maken met supernova velgen als extra velgenset voor zomer. Op de originele velgen worden dan winterbanden getrokken. Meerprijs = €1800.
Ja de originele velgen en banden behoud ik. Echter laat ik onmiddellijk winterbanden zetten op de originele velgen. De supernova is dan voor de zomer en daar wordt een zomerband op getrokken. Dit allemaal bij de dealer en alles samen meerprijs van 1800 (en iets) euro.
Heb vorige week een offerte laten maken met supernova velgen als extra velgenset voor zomer. Op de originele velgen worden dan winterbanden getrokken. Meerprijs = €1800.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.