Ik gok op € 22.000 voor de meest simpele uitvoering. En oplopend tot € 45.000 voor de meest exclusieve en uitgebreide uitrusting.
Staat hem niet verkeerd, die rode kleur, al hoewel ik zelf voor een ander kleur zou kiezen, ook ik ben erg benieuwt om hem eens in het echt te zien!!
Je moet maar niet bij Skoda sales gaan werken. Met zulke prijzen wordt het beslist een niche verkoopIk gok op € 22.000 voor de meest simpele uitvoering. En oplopend tot € 45.000 voor de meest exclusieve en uitgebreide uitrusting.
Veel succes dan. Wordt net zo'n knaller als de Roomster.Autointernationaal.nl verwacht dat de prijzen in Nederland bij 23.350 euro gaat beginnen. Met dit tarief zoekt Skoda rechtstreeks de confrontatie met de Hyundai Tucson en de Mitsubishi Outlander Sport...
Veel succes dan. Wordt net zo'n knaller als de Roomster.
Veel succes dan. Wordt net zo'n knaller als de Roomster.
Wel triest als de Yeti als concurrent wordt gezien van een auto van 10 jaar geleden.
Je dist jezelf zouden kinderen zeggen.
Jeetje......wie had dat ooit gedacht...Mazda en Skoda rijders die een flamewar houden op internet...de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn... :biggthumpdown:
Als de Yeti idd zo 'kostbaar' wordt en kijkende naar de inhoud van de kofferbak (ruim 100 liter < O2 combi), dan blijft de O2 4x4 toch nog steeds een goed alternatief.