Elektrisch verstelbare stoel ambition

yves1966

Forumguru
De sleutel die ontgrendeld of start bepaald de instelling. Voor het gemak beide sleutels hetzelfde instellen en elk een andere geheugennummer kiezen.

Taffy

Forumguru
Bij Kessy is t toch zo dat hij ontgrendeld als je dicht genoeg bij de auto bent ?
Maar idd,wat als de je beide sleutels op zak hebt ?
Welke stoelinstelling zal hij kiezen :pieker:

Please correct me if I'm wrong :)

Niet dat het nou zo superbelangrijk is maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Stel nou voor dat mijn vrouw eerder en dichter bij de auto is / staat dan zal ie haar settings overnemen maar mocht ik zelf gaan rijden dan zou ik toch gewoon de sneltoe.ts op de stoel kunnen gebruiken, ik vermoed dat ie eea dan overruled toch ...?

Bakkertje

Forumguru
Ja dat sowieso, heb wel eens gehad dat ik 's Morgens mijn sleutel niet kon vinden en die van mijn vrouw gebruikte. Stoel gaat dan naar de voorkeursinstelling van mijn vrouw. Door dan direct op de positie toets van mijn sleutel te drukken stopt de stoel met verschuiven en gaat naar de gewenste instelling.

kansberg

Forumguru
Aan te bevelen, zo'n elektrisch instelbare stoel. Veel verstel mogelijkheden en inderdaad, dat met de sleutel werkt perfect. Geen 'gehannes' meer met het telkens weer opnieuw vinden van de juiste stand. Bij aanschaf was het niet zo'n issue, maar wil nu niet meer zonder!

Giant

Forumguru
Je kunt in de Columbus ook instellen dat alles zo ingesteld blijft staan zoals de auto de laatste keer achtergelaten is. Daar is over nagedacht. Bij mij en mijn vrouw maakt dat niet uit, wij hebben beiden een eigen geheugenpositie stoelen die gekoppeld is aan onze eigen sleutel. Maar als onze kinderen de auto mee nemen pakken ze de sleutel waarvan de geheugenpositie het minst slecht bij hen past. Dan aanpassen, en als ze uitstappen en later weer instappen blijft alles toch in hun instelligen staan en springt alles niet terug in de geheugenpositie van de sleutel koppeling. Ga ik dan weer rijden, dan druk ik de eerste keer na openen van de deur op mijn geheugen nummer op de stoel. Deze optie is heel praktisch en was nog niet aanwezig op mijn vorige Superb2.

coreza01

Forumguru
Voor zo ver ik heb kunnen beoordelen neemt de stoel de positie aan van de sleutel waarmee aan de bestuurderskant de deur wordt opengemaakt. De stoel gaat ook pas verschuiven wanneer de deur wordt opengemaakt en niet wanneer je hem met een bepaalde sleutel van het slot haalt. Je moet er gewoon voor zorgen dat jij degene bent die telkens als eerste de deur aan de bestuurderskant opendoet. Dit zijn mijn eerste bevindingen.

Tassin

Forumguru
Voor zo ver ik heb kunnen beoordelen neemt de stoel de positie aan van de sleutel waarmee aan de bestuurderskant de deur wordt opengemaakt. De stoel gaat ook pas verschuiven wanneer de deur wordt opengemaakt en niet wanneer je hem met een bepaalde sleutel van het slot haalt. Je moet er gewoon voor zorgen dat jij degene bent die telkens als eerste de deur aan de bestuurderskant opendoet. Dit zijn mijn eerste bevindingen.

Klopt, zo heb ik het deze ochtend nog ervaren. M'n vrouw zat al in de wagen toen ik instapte en ze merkte op dat de bestuurderstoel zich pas op dat ogenblik verstelde (zij had er gisteren laatst mee gereden).

Bovenaan Onderaan