Mijn FabiaCombi Edition

Shabba

Forumguru
Eindelijk!! na 104 dagen wachten vandaag mijn Faab kunnen halen.
Kleur Laser White, met elec. ramen v+a, ClimatControl, in hoogte verstelbare voorstoelen en DAB+. Heb gekozen voor opgelegde letters op het kenteken..Maakt het voor mij helemaal af.
Staat op 17" TwistStar, en per morgen op Michelin Pilot Sport 3 banden in de maat 215/40/17.

a.jpg.jpg b.jpg.jpg c.jpg.jpg d.jpg.jpg e.jpg.jpg

Ter vergelijk, mijn buurman heeft een Okkie 3 in de kleur MoonWhite....Geloof me..naast de Laser Witte Faab lijkt dat wel grijs! (Zie hieronder) Sorry Buurman!:pardon: ocVfa.jpg

Laatst bewerkt:

Shabba

Forumguru
Gefeliciteerd! En zo te zien woon je ook in de buurt van schiphol!;)

Hahahah zou je denken he??
Niets is minder waar...dit is bij het aviodrome in Lelystad. Op deze plek kan je gratis parkeren . Maar ken Spl ook goed. Heb 8 jr in Hoofddorp gewoond.

Mooie Faab, opgelegde nummerplaten zonder reclame maakt een wereld van verschil vind ik :thumbsup:
Menigeen zal het overdreven vinden maar ik hou wel van dat soort details. Mooie velgen ook trouwens !
Veel veilige km !

Shabba

Forumguru
Mooie Faab, opgelegde nummerplaten zonder reclame maakt een wereld van verschil vind ik :thumbsup:
Menigeen zal het overdreven vinden maar ik hou wel van dat soort details. Mooie velgen ook trouwens !
Veel veilige km !

Hoe kan € 19,99 nou overdreven zijn??? ( Dat is wat de dealer rekende voor die opgelegde letters...)
Thanks! Die veilige Km's gaan we maar vanuit!

Bovenaan Onderaan