nu 1,5 jaar later hoor ik hem nog steeds niet klagen. Nee serieus rijdt gewoon top. Niet te laag voor opritten enzo, das met mn privé auto met schroefset wel anders. Nu van de dealer een nieuwe Fabia met 17" meegekregen maar wat een dweil is dat dan!!
, ze houdt nu al van sportieve wagens en wil al een audi R8 als ze 18 is (ze is nu 6jaar). Dus ik heb nog tijd om de nodige fondsen opzij te leggen voor die R8 tweedehandsje 
stuiteren? Er gaat echt wel niets gaan stuiteren hoorAlleen rijd ik ook wel eens met mijn zoontje van 8 maanden op de achterbank en wil ik niet dat hij zijn Maxi Cosi uit stuitert.





Grappig dat je dit aanhaalt. Ik had tot afgelopen vrijdag een Jetta, en kon daarmee redelijk makkelijk alle drempels in de buurt nemen. Nu met mijn O3 merk ik dat de standaard schokdempers al een stuk stugger zijn dan die van de Jetta. Als het met Eibachs nog erger wordt, zou ik ze wat dat betreft al niet nemen.Ik had laatst een leen vw jetta, daar kan ik met gemak en vooral soepel over de drempels heen met 30km hier in de nieuwbouwwijk terwijl met de eibachs max 15 km anders is de kans groot dat de voorkant de grond raakt, daarnaast komen de "klappen" veel harder binnen. Ik vind dat geen probleem, want nogmaals de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.


haha, gelijk heb je! Heeft vast ook wel iets te maken met je woonplaats... niet?Maar liever een zeikerd dan een stuiterende auto!
