Update Fabia 3

Groen13

Forumguru
Brodit houder voor mijn Samsung gemonteerd. Zeer eenvoudig te monteren, even de rust voor nemen en alles lukt in 1x.
Brodit1.jpg Brodit2.jpg Brodit3.jpg Brodit4.jpg Front1.jpg
En de emblemen hoogglans zwart laten spuiten bij de plaatselijk schade herstelbedrijf. Vanmorgen is bij de dealer de chroome rand in de grill vervangen voor een hoogglans zwarte.
Back1.jpg
 

Altos

Banned
Ziet er lekker duister uit zo, bevalt ie ook goed verder je F3?
Goede ervaringen bij van den akker?
 

Groen13

Forumguru
Bevalt bijzonder goed !! 12000km meegereden (waarvan reeds 10000km met verlagingsset) en binnenkort richting Dolomieten.
Maak nog wel even een totaal foto als ie gewassen is.
 

Alpha

Donateur
Mooie bak! Idd lekker dark themed.

Logo's vind ik wel ff wennen moet ik zeggen. Dat had ik persoonlijk (mijn smaak dus) niet gedaan.

Handig die brodit houder. Heb nu zelf de htc m8 i.c.m. Mirrorlink. Dat gaat op zich prima met navigeren. Mocht dat ooit weer down the hill gaan dan zal ik zeker die houder overwegen.
 

Der Einser

Forumguru
Ziet er netjes uit zeg!
Zelfde kleur als ons, en past goed met zwart.

Twijfel ook nog dit te doen.
Ben bang dat mijn vrouw het chroom te mooi vind :D

En ze heeft ook al alu dakrails en velgen met gepolijste delen er in.
 

Der Einser

Forumguru
Nou,.. ik weet zeker dat het niet het geval is!
Ik ving toevallig gisteren een gesprekje op .... (lees: luisterde het gesprek af:pieker:) tussen mijn ouders en mijn vrouw...

vrouw: "Nou ik heb niets te vertellen over mijn eigen auto,..."
ouders: "hoezo niet?,.... wat belachelijk"
vrouw: "hij heeft al andere velgen gekocht en zo'n verlagingsset"
ouders: "serieus,.. waarom"
vrouw: "van mij hoeft dat allemaal niet, vind hem zo al heel mooi"
ouders: "dat moet je niet pikken, het is toch jouw auto"
vrouw: "ja maar volgens hem MOET het" "en ze hebben het er ook steeds over op dat skoda forum"

Al proestend :D moest ik ze toch maar even onderbreken en zeggen: " gaat dit over mij en de nieuwe Fabia" ?

Toen liepen ze natuurlijk een beetje rood aan en veranderde het praten in hoten en stoten (stotteren)

Einde gesprek ;)

Afspraak met @Antera staat vast ! i'm putting my foot down ! :rockon:
 
Bovenaan Onderaan