Nieuw leven inblazen

Mrcreation

Actief lid
Gave wheels....
Vind t eigenlijk nog niet eens zo gek staan hoor....

Staat ook niet super vervelend maar vind het niet helemaal bij dat zilvergrijs passen, denk dat als ik ze zwart of antraciet maak de velgen beter tot hun recht komen in combinatie met de rest

Cordoba

Forumguru
Is het uitrustingsniveau van de Fabia toevallig ook een Creation?

Creation is volgens mij alleen voor 2003 en op basis van een andere uitvoering (ik geloof 'comfort'), dus gezien het bouwjaar kan dat niet. De velgen doen me denken aan die van @leslee Persoonlijk denk ik dat rood mooier is dan zwart of anthraciet, maar daar horen eigenlijk ook de vorige kuipstoelen bij.

@Mrcreation Ik ben benieuwd naar je how-to voor de deurpanelen, en waar je mee hebt gespoten.

Laatst bewerkt:

Mrcreation

Actief lid
Creation is volgens mij alleen voor 2003 en op basis van een andere uitvoering (ik geloof 'comfort'), dus gezien het bouwjaar kan dat niet. De velgen doen me denken aan die van @leslee Persoonlijk denk ik dat rood mooier is dan zwart of anthraciet, maar daar horen eigenlijk ook de vorige kuipstoelen bij.

@Mrcreation Ik ben benieuwd naar je how-to voor de deurpanelen, en waar je mee hebt gespoten.
how to ga ik even mee aan de slag zal proberen deze voor het weekend te posten :-)

Cordoba

Forumguru
Ik weet dat je een deal gemaakt hebt met je (oude) voorstoelen, maar niet elke opmerking van mij is even serieus. Qua looks vind die kuipjes wel mooi bij de rode velgen passen, maar sowieso vind ik de kuipjes net iets te smal om lekker te zitten (ik ben met 70 kg en een lengte van 1,78 niet echt een grote brede jongen, maar vond de kuip toch niet prettig zitten)

Cordoba

Forumguru
@Joske zilver is idd ook een optie, voordat ik ze definitief in kleur spuit doe ik er wel eerst 1 wrappen om te kijken hoe dat staat

Andere optie is om een fotoshop te doen, of vragen of iemand dat voor je wil doen. Dan krijg je nog geen perfect plaatje van wat het wordt, maar wel een goed idee van wat het gaat worden.

Mrcreation

Actief lid
Andere optie is om een fotoshop te doen, of vragen of iemand dat voor je wil doen. Dan krijg je nog geen perfect plaatje van wat het wordt, maar wel een goed idee van wat het gaat worden.
Photoshop is idd ook een optie, wrappen is ook geen probleem heb de kleuren folie toch in het schap liggen en kan hem voorsnijden op de plotter ik ga er nog wel eerst een nachtje over slapen want vind het eigenlijk ook wel weer zonde gezien de lak nog in showroomstaat is en dit toch ook niet helemaal mijn soort velg is (beetje koos besluiteloos)

Bovenaan Onderaan