Het is een comfort, misschien maar plaatjes van een Creation op de kop tikken dan :-)Creation of Comfort of Élégance zijn de namen van verschillende uitrustingen.
Staat meestal op een plaatje boven het knipperlichtje aan de zijkant.
Ik zal een how to maken met foto's en materialen er bijWauw
dat doe je goed zeg! (die deurpanelen)
hoe pak je dit aan? Misschien ook wel leuk als je dit hier wilt delen? Kunnen anderen vast ook mee aan de slag!
Comfort is denk ik 'hoger' dan de Creation hoor![]()
Gave wheels....
Vind t eigenlijk nog niet eens zo gek staan hoor....
Is het uitrustingsniveau van de Fabia toevallig ook een Creation?
doe ze maar in het zilverEerdaags alleen even in een ander kleurtje spuiten (waarschijnlijk zwart)
how to ga ik even mee aan de slag zal proberen deze voor het weekend te posten :-)Creation is volgens mij alleen voor 2003 en op basis van een andere uitvoering (ik geloof 'comfort'), dus gezien het bouwjaar kan dat niet. De velgen doen me denken aan die van @leslee Persoonlijk denk ik dat rood mooier is dan zwart of anthraciet, maar daar horen eigenlijk ook de vorige kuipstoelen bij.
@Mrcreation Ik ben benieuwd naar je how-to voor de deurpanelen, en waar je mee hebt gespoten.
@Joske zilver is idd ook een optie, voordat ik ze definitief in kleur spuit doe ik er wel eerst 1 wrappen om te kijken hoe dat staat
Photoshop is idd ook een optie, wrappen is ook geen probleem heb de kleuren folie toch in het schap liggen en kan hem voorsnijden op de plotter ik ga er nog wel eerst een nachtje over slapen want vind het eigenlijk ook wel weer zonde gezien de lak nog in showroomstaat is en dit toch ook niet helemaal mijn soort velg is (beetje koos besluiteloos)Andere optie is om een fotoshop te doen, of vragen of iemand dat voor je wil doen. Dan krijg je nog geen perfect plaatje van wat het wordt, maar wel een goed idee van wat het gaat worden.