My 2016?

Ik krijg vandaag te horen dat de auto die ik had besteld een my2016 1.2 TSI Style met opties (leer, elektrische zetel, dab, dak, sunset) niet meer leverbaar is ivm een nog nieuwe model wijziging?

Is dit bij jullie ook bekend?
 
Ik krijg vandaag te horen dat de auto die ik had besteld een my2016 1.2 TSI Style met opties (leer, elektrische zetel, dab, dak, sunset) niet meer leverbaar is ivm een nog nieuwe model wijziging?

Als ik dit goed zie, dan is de motor idd net zoals bij de diesel uitvoering nieuw ... ipv 77kw/105pk is het nu een 81kw/110pk
 

Frank C

Forumguru
Ik krijg vandaag te horen dat de auto die ik had besteld een my2016 1.2 TSI Style met opties (leer, elektrische zetel, dab, dak, sunset) niet meer leverbaar is ivm een nog nieuwe model wijziging?

Is dit bij jullie ook bekend?

Gaf de dealer aan welke model wijzigingen cq welke auto je dan geleverd krijgt? Zie wel in de prijslijst (van 1 Juni) dat lederen bekleding niet meer af fabriek geleverd wordt; wel half leder of alcantara/leder. Zou de dealer dat bedoelen?
 
Dank voor jullie reacties

De offerte was al gepasseerd op de nieuwe motor en alle opties waren volgen de nieuwe prijslijst gekozen.

Daarom was het voor mij juist een verrassing dat ze deze model niet konden bestellen.

Morgen maar langs de dealer voor uitleg...
 
Daarom was het voor mij juist een verrassing dat ze deze model niet konden bestellen.

De informatievoorziening van Skoda is in deze ook echt een drama. Ik moest mijn nieuwe auto kiezen op het moment, dat er van alles ging veranderen. De website was niet up to date, de chat van de website is alleen maar op uit je NAW gegevens te krijgen en kan je inhoudelijk geen enkele inhoudelijk informatie geven en de dealer had alleen PDF's, die hij voor mij kon printen.

Het lijkt er een beetje erop, dat de Tour de France belangrijker is, dan thuis alles op orde te hebben.

Maar ik heb deze ochtend wel even de Skoda dealer gemaild - de mijne staat nog voor week 39 op de lijst ;)
 

Johan van T

Nieuw lid
ben benieuwd wanneer mijn O3 (greenline BL) , nu Ambition BL aankomt bij dealer !! bested in Maart en leveren volgens horen en zeggen eind deze maand of begin Augustus !! is toch niet zo moeilijk ?? lag volgens PON aan dealer die van dealer nummer veranderd is !!! tja of dat een sprookje is ? is al sind jaar en dag dezelfde dealer (van der Brug Heerenveen)
ben benieuwd wat er nu uiteindelijk komt en wat er nu standaard op zit.
 

Spoetnik

Forumguru
Inmiddels heb je ook de Edition BL om gek van te worden al die uitvoeringen. M.n. de
"Edition badge op B-stijl" lijkt me fantastisch om op de auto te hebben.
 

valderrama

Senior Member
Dat 'sport' stuur dus met die vlakke onderkant standaard in MY2016?

Dat vind ik wel weer heel gaaf! Maakt het toch weer wat aparter.
 
Nee - dit hier:

SKODA_Octavia-Combi_Functioneel.ashx
 
Volgens mijn dealer (stand eind juni) is de vraag na het sport stuur van het dynamic paket zo groot, dat er leverproblemen zijn en hierdoor enkele weken vertraging mogelijk zijn ...
 
Bovenaan Onderaan