Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Alpha

Donateur
Mooi hoor!! Chique kleur.

M.b.t. "Eindelijk geen blauwe". Bij mijn dealer staan er alleen witte hoor ;) . Volgens mij rijden er inmiddels meer witte dan blauwe rond haha...

Racebluetje

Senior Member
full
Kijk kwam deze foto tegen hier op het forum de witte Fabia's zijn ook hier in de meerderheid whahaha;)

nisuthai

Forumguru
@Der Einser, bij mij kwamen die zgn. witte ook als zilver over maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn, maar de blauwe zijn zo te zien verschillende types en niet alleen fabia's dat zal hij wel bedoeld hebben.

nisuthai

Forumguru
@Mogas, ik zou als ik jou was de bewuste vogel gaan opzoeken en een goed gesprek met hem houden dat hij dit nooit meer moet doen, misschien dat het scheelt.

Der Einser

Forumguru
@Der Einser, bij mij kwamen die zgn. witte ook als zilver over maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn, maar de blauwe zijn zo te zien verschillende types en niet alleen fabia's dat zal hij wel bedoeld hebben.

Daarom zei ik ook 'lijkt' meer zilver dan wit.
En dat van dat blauwe had ik ook afgedekt door Fabia's te wijzigen in Skoda's :D
Want ik wist dat een reactie als deze zou komen!

@AvH : ik zie er nergens een zonder velgen hoor. Dat zou wat zijn, gewoon geleverd op de remschijven.

Alpha

Donateur
De combi is wel overduidelijk het meest populaire model!

Heb pas één zwarte HB in het wild gezien. De rest allemaal bij de dealer. :tongue:

Bovenaan Onderaan