Alsnog even voorstellen

Slappe

Nieuw lid
Ha mede (Skoda)volgers!

Al eerder heb ik mij kort voorgesteld als bezitter van een 2.0 TFSI Octavia Combi RS. Dit heb ik toen gedaan in combinatie met een nieuw topic over nieuwe zomerbanden voor de RS (dit zijn overigens uiteindelijk de Michelin Pilot Sports 3 geworden welke prima bevallen). Niet wetende dat het voorstellen eigenlijk via deze weg dient te gebeuren (bedankt zwagie @Tha Bla ) Zelf ben ik nog niet zo bekend met een forum, al doende leert men :pardon:

Zoals aangegeven ben ik (nog steeds) 30 jaar en woon samen met mijn vriendin en zoontje van bijna 10 maanden in Heerhugowaard (regio Alkmaar). Wij hadden en hebben nog steeds een Yaris T-Sport, maar in verband met de gezinsuitbreiding voor wat groters en snellers gekozen :yeehaa: Zij wilde een kind, dan wil Papa ook wat :pardon:;)
In het dagelijks leven ben ik commerciant bij een leasemaatschappij.

De RS is aangeschaft in maart 2014 met een kilometerstand van ongeveer 82.000. Inmiddels bijna een jaar verder al weer ruim de 116.000 gepasseerd. Met de 145 km per dag (veel snelweg) probeer ik toch zoveel mogelijk zuinig te rijden, record staat momenteel op 14,4 l/km (over 1 week gezien). Af en toe valt de rechtervoet en worden de 270 paardjes even lekker gekieteld :yeah::tegek: Bij aanschaf van deze auto was alles nog standaard, na het verloop van de BOVAG garantie direct met JD een afspraak gemaakt ;) Bij JD stage 1 laten uitvoeren met het verwijderen van de 1e kat, en de upgrade van go-fast bits.
Vooralsnog mogelijk alleen nog de wens om hem te verlagen, voor de wegligging (welke mij soms wat tegenvalt, zeker op hogere snelheden dan voelt hij wat "zwabberig" aan, maar ook voor de toch zwakke veren die er standaard onder zitten.

In verband met wintersport volgen de foto's later! Er zijn wel al wat mooie kiekjes gemaakt, ook te zien op een aantal foto's van @Tha Bla.

Tot spreeks!

Greetz, Emile

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom dan in het officiele voorstelgedeelte van het forum, en het plezier met de RS dat lukt wel als ik naar de verbruikscijfers kijk.

Is dat hok van je al eens verlaagd?
Miss eens uitzoeken of mijn schroefset onder de RS kan, kan ik mooi op lucht over.

Ideetje ?

@ rest forum, zou dit een mogelijkheid zijn of past een set voor een superb niet onder een andere auto?

Grts M

Precies :cool: vandaar ook deze vraag ;)

Maar ook tevreden met dit setje, maar de gedachte is met lucht om hoog te gaan bij ons hobbelige 30km zone.
En daarna weer plat :) makt het een stuk leuker.

Grts M

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan