Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

fastpeter

Forumguru
wat ik toch begrepen heb is dat het een sunset is dus donkeren ramen en geen rol systeem ??, goed op de uitvoering zoals ik hem heb besteld zit beide maar vind het zelf niks ook niet weggewerkt de sunset is veel mooier van binnen en buiten vind ik persoonlijk

superbia

Forumguru
Hee valt me nu pas op, maar ook een plaatje van de Superb met ruitenwisser achter. :)
image.jpg

fastpeter

Forumguru
is een optie van 80 euro maar niet echt nodig en geen mooi gezicht vandaar de keuze win waait er toch wel alles af ;)

en ja deze optie heb ik niet genomen haha

• Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Maar wel handig. Ik had vroeger een Laguna hatchback en gebruikte de wisser vaak, al was het alleen maar om 's ochtends bij het wegrijden even de achterruit droog te kunnen vegen. Ik zou op een S3 altijd zo'n wisser willen.

Canon-Eye

Forumguru
wind waait er toch wel alles af
Dat zal inderdaad wel, dankzij het stukkie "kont" achter de achterruit.

Ik reed ooit 3 jaar in een Opel Ascona hatchback waarbij de achterruitwisser een te dure optie was: in 1982 gold er een behoorlijke stijging in het BPM-tarief (of hoe die belasting destijds ook mocht heten) als de catalogusprijs inclusief fabrieksopties de 22.000 gulden overschreed.
Ik kon nog net een rechter buitenspiegel bijbestellen; metallic kleur ging ook niet.

Hoe dan ook, die Ascona had ook zo'n soort kontje en ik had nooit last van een dichtgebaggerde achterruit, zoals ik die wel gewend was bij de voorafgaande Golf-1.

superbia

Forumguru
Nee die wisser bestel ik er ook niet bij als het de hatchback wordt. Ik twijfel heel erg of het een combi wordt, weet iemand toevallig of ze het gaan redden die dit jaar op kenteken te zetten?

CDK

Forumguru
@superbia, de hatchback is al lastig om die dit jaar nog geleverd te krijgen naar verluid, dus de combi zal dan ook een lang verhaal worden ;)

Bakkertje

Forumguru
Zit er dan een gouden randje omheen gestikt ??

Het pakket met de zonwering heeft oprolbare zonneschermpjes in de deuren en voor de achterruit. Het voordeel tov de sunniboys is dat je het ook in kunt rollen om bijvoorbeeld je hand uit het raam te kunnen steken...
Maar ik ben het met je eens dat het wel een kostbare optie is..

EHS

Actief lid
Ik kreeg in 1ste instatie door gelijk met dealer presentatie misschien de week erna. Als ik het nu vraag moet ik uitgaan van medio september.... En dan zat ik nog bij de 1ste 50 bestellingen.
1.6 tdi handbak Style BL met sunset en led interieur.

Hoop dat het wat eerder gaat worden.

CDK

Forumguru
@Jurgendb, nee geen grapje! ik ving zoiets op bij mijn dealer dat het nog een hele klus ging worden om uit te leveren voor het eind van het jaar, wellicht dat het over een bepaalde uitvoering (Businessline) ging??

RobinPaardekam

Actief lid
Ondanks het feit dat ik probeer rustig af te wachten tot m'n bestelde S3 geleverd wordt werd ik toch wat nerveus van de berichtgeving over vertragingen. Ik heb zojuist ook contact gehad met de leasemaatschappij en ook zij bevestigden het: ik heb een Ambiance BL zonder Simply Clever en dat betekent inderdaad dat er een flinke vertraging zal zijn. Later deze week overleggen we even over de alternatieven / oplossingen om 'm toch z.s.m. te kunnen krijgen. Die 1% bijtelling maak ik me niet al te druk over, maar wel het feit dat ik 'm gewoon snel wil kunnen rijden! :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

RobinPaardekam

Actief lid
1.6 tdi handbak Style BL met sunset en led interieur.

De leasemaatschappij bevestigde mij dat het inderdaad om het Simply Clever pakket gaat (bovenop de Ambiance) en dat de Style daardoor de dans lijkt te ontspringen. Van het verhaal dat de sunset een "probleem" zou zijn wist hij niets.

• Leuk
Waarderingen: EHS

BobTheFish

Actief lid
@RobinPaardekam idd vreemd dat niemand behalve ik te horen heb gekregen (van de dealer in Amsterdam) dat sunset een probleem is. Of hij weet meer dan de andere dealers, of het klopt gewoon niet. Ik zal hem morgen eens een bericht sturen.

Bovenaan Onderaan