Ridley's Skoda Fabia Combi III First Edition Ambition Race Blue

Ridley

Forumguru
Vandaag was het dan zover, de verlaging door @Antera. Super tevreden weer, wil niet meer zonder! De auto rijdt gewoon stukken strakker, er gaat minder energie verloren bij het in en uit veren, kortom nog steeds een tevreden klant van deze vakman. Een half uurtje en klaar . Foto van meest gefotografeerde muurtje van het forum + mijn auto.

ImageUploadedByTapatalk1432386325.924946.jpg

Ridley

Forumguru
Komt ie dan!
Vooraan voor verlaging 37 cm, na verlaging 34 cm.
Achter voor verlaging 37,5 cm, na verlaging 34 cm.

Gemeten hart velg tot onderkant spatbord.

Ervaring van de vorige Faab leert wel dat hij nog wel half cmtje zakt na verloop van tijd.

hades

Lid
Heel mooi en heel verleidelijk om ook die stap te zetten, maar eerst en vooral al die rompslomp met de keuring hier in België en wat als ik het achteraf toch wel te sterk afgeveerd vind? :dankje:

Joske

Forumguru
Heel mooi en heel verleidelijk om ook die stap te zetten, maar eerst en vooral al die rompslomp met de keuring hier in België en wat als ik het achteraf toch wel te sterk afgeveerd vind? :dankje:

Ik nodig je graag uit om een ritje te maken in de mijne! Geloof me daar heb je al die rompslomp zeker voor over. Vraag @Joske maar.

zeker weten!

en er is veel rompslomp te vermijden... als je je huiswerk maar maakt! ;)

lees er mijn topic maar over:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/keuring-na-verlaging-belgië-dos-and-donts.26252/

en uiteraard... indien nog vragen: stel gerust of stuur een pb :thumbsup:

Joske

Forumguru
lookin' good man! :thumbsup:

had nu wel al van jou verwacht dat dit bij aflevering lettervrij gemaakt zou geweest zijn ;)

Bovenaan Onderaan