Autoweek Live

bobbie

Senior Member
ynamyvu8.jpg
jymy9y6e.jpg

Hoi mede Skoda-rijders!

Vandaag op het autoweek live evenement te Lelystad geweest! Leuk event en zeer goed geregeld allemaal! Bovenstaande "beauty" wil ik jullie niet onthouden!

ertromp

Forumguru
Prachtige cabrio :thumbsup:Wanneer zal Skoda weer met zo'n model komen?! :D

Nog andere leuke/mooie/interessante auto's gespot @bobbie ?

bobbie

Senior Member
Doe maar precies als toen maar dan nieuw uit de fabriek!

Ja veel mooie wagens gezien! Leuk allemaal per segment gepresenteerd ook! Erg interessant was de snelheid waarmee (denk F1) wagen over de kombaan ging! Wooow! De lamborghini's, Ferrari's en andere exclusieve modellen vielen in het niet qua herrie!
Skoda had een mooie rode spaceback staan kon dus mooi spieken hoe mijn Faab eruit gaat zien! Voor mij was de oude skoda wel de leukste spot! Twee jaar geleden ook in het museun in CZ gezien en een schaalmodel staat sinds dien in huis!

Pendragon

Donateur
Vroeger hadden we een 2cv om te crossen, inderdaad wennen dat schakelen met het indrukken en naar je toehalen en draaien. Maar blijft leuk.

Cordoba

Forumguru
Plaatje die oude cabrio. Is dit nu een oude Felicia of een Octavia?
Schakelen met een Eend, is vergelijkbaar met een Renault 4 (met dashboard versnelling)?

bobbie

Senior Member
Is een Felicia! Pook zit idd op het dashboard... beetje drukken duwen trekken....

Cordoba

Forumguru
Felicia en Octavia van die generatie kan ik niet goed uit elkaar houden, deze Octavia lijkt er toch ook behoorlijk op:
DSCF0233.jpg

Cordoba

Forumguru
Yep, en onderstaande is weer een Octavia, het is niet voor niets dat ik zeg dat ik het zonder 'ondertiteling' niet kan zien
7915682456_ac146ac17b_z.jpg

En deze:
Skoda_Octavia_Cabrio_1.jpg

@Blackokkie2 verschil met de eerdere gewone Octavia zit denk ik in het bouwjaar: ook daar een meer rechthoekige grill maar die heb ik ook op een cabrio gezien. Als het verschil alleen zit in motorisering en uitrusting zal ik niet echt verbaasd zijn, maar ik kan op basis van een plaatje niet zien wat het is.

Edit: ik geloof inderdaad dat de bolling van de motorkap boven de grill het verschil is. Misschien ook om een grotere motor te kunnen huisvesten?

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Plaatje die oude cabrio. Is dit nu een oude Felicia of een Octavia?
Schakelen met een Eend, is vergelijkbaar met een Renault 4 (met dashboard versnelling)?
Komt erg overeen inderdaad. We hebben als 2e autootje tweemaal een bestel-eend én een R4-bestel gehad, allemaal met sterk vergelijkbare parapluschakeling...

Bovenaan Onderaan