J2D tuning Drachten

• Onderwerp starter Deleted member 6398
  • Startdatum
D

Deleted member 6398

Iemand ervaring met J2D tuning in Drachten?
Broerlief wil zijn Audi 2.0TDI daar laten doen en mijn Octavia 2 moet ook nog, maar aangezien ik nergens iets over dit bedrijf (op google alleen de eigen website) kan vinden plaats ik hier maar eens even de vraag.

D

Deleted member 6398

Ja VVT en JD ken ik, maar was wel benieuwd naar ervaringen hier

Joske

Forumguru
Ik begrijp je.. je wilt niet dat we terug al de andere gerenommeerde tuners en hun betrouwbaarheid/voordelen willen opsommen maar je wilt gewoon peilen naar dit bedrijf. :jaja:

Maar het is natuurlijk niet zoals een andere bakker proberen é... is het brood niet lekker en blijft het niet lang vers dan ga je gewoon terug bij je vertrouwde bakker. Daar kost datzelfde brood wel 20 cent meer maar dan weet je tenminste dat het goed is...... ;)

CDK

Forumguru
@R1chard, nooit van gehoord zelfs! De bovengenoemde tuners + VAG Techniek uit Nuenen (is wat verder weg) zijn wél betrouwbare adressen. Bij TVS is op 5 september de nazomermeeting waar kortingsvouchers beschikbaar zijn voor de liefhebbers. Zie daarvoor mijn onderschrift (zichtbaar in je webbrowser) of kijk bij Meetings en Shows naar het sticky topic ;)

D

Deleted member 6398

Nee was inderdaad gewoon benieuwd of iemand er überhaupt al eens van gehoord had. Maar bedankt voor de reacties tot nu toe. Eigenaar had aan mijn broer aangegeven dat hij de auto kon brengen maar een niet bij kon blijven omdat hij er ook mee wilde proef rijden en dan zou hij in z'n eentje op de zaak zijn. Raar :(

CDK

Forumguru
Als je niet in de keuken mag kijken is het wat mij betreft een no go area in Drachten ;)

Blackokkie2

Forumguru
Nee was inderdaad gewoon benieuwd of iemand er überhaupt al eens van gehoord had. Maar bedankt voor de reacties tot nu toe. Eigenaar had aan mijn broer aangegeven dat hij de auto kon brengen maar een niet bij kon blijven omdat hij er ook mee wilde proef rijden en dan zou hij in z'n eentje op de zaak zijn. Raar :(
Oh, dus hij mag wel alleen met jou auto rijden, maar jij mag niet alleen bij zijn bedrijf wachten. Hm, NOT.

Falcon

Donateur
Vraag mij af of hij uberhaubt een dyno-bank heeft, je wil toch ook weten wat zo'n chiptune precies heeft gedaan met je motor?

Cordoba

Forumguru
Ik ken J2D ook niet, maar allereerst vind ik de naam erg veel op JD lijken, en lijken ze daar van te willen profiteren. Als JD een proces begint, om de naam J2D (bij een bedrijf in dezelfde branche) te laten verbieden, ben ik niet verbaasd. De randvoorwaarden bij dit bedrijf lijken mij ook niet te passen bij een bedrijf dat zijn zaken goed voor elkaar heeft.

• Leuk
Waarderingen: CDK

MarcoO2

Forumguru
Eigenaar had aan mijn broer aangegeven dat hij de auto kon brengen maar een niet bij kon blijven omdat hij er ook mee wilde proef rijden en dan zou hij in z'n eentje op de zaak zijn. Raar :(
Ja, da's heel raar. Want waarom zou je niet mee kunnen rijden, bijvoorbeeld?

Joske

Forumguru
Veronderstellingsmodus aan:

omdat de "tuner" wsl gewoon een standaardprogrammaatje van Ebay in je ECU ramt?

Veronderstellingsmodus uit....

maxresdefault.jpg

damn...

TOCH maar dat ander programmaatje downloaden op Aldi-express :deuk:

Bovenaan Onderaan