Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Zo kleine update.
Auto heb ik van de week even een beurt gegeven olie en filter en brandstoffilter.
Nu alleen voor worthersee nog de draagarm rubbers.
En vandaag dan eindelijk wat ik al lang wilde een recaro interieur.
Wat moet ik nog doen de set cleanen en verven dan invetten en bestuurdersstoel opvullen met nieuw schuim.
Tzt de stoelverwarming aansluiten maar hiervoor moet ik nog een en ander uitzoeken.
20150403_190214_zps3ii0ouu0.jpg

20150403_184102_zps3ugsiifb.jpg


IMG_20150403_211452_zpsdjlr3sey.jpg


IMG_20150403_211248_zpsqzxvaiwz.jpg
 

Taffy

Forumguru
Elke keer als ik dit soort topics lees heb altijd weer zo'n weergaloos respect voor jullie 'klussers'....
En dit zeg ik met mateloos veel nederigheid :dankje:
Vond mezelf al een hele kerel nadat ik m'n klep had gecleaned en nieuwe emblemen had gezet.....
Nogmaals, onwijs knap en ga vooral zo door
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat ik een stel updates gemist heb Wesley, dus bij de volgende meeting jouw O1 maar weer eens goed bekijken.
@Taffy sommige aanpassingen zit je vooraf behoorlijk tegen aan te hikken, maar als je bezig bent, valt het vaak wel mee, al ben je wel eens aan het klooien omdat je het niet dagelijks doet, en vaak dingen monteert die eigenlijk niet voor jouw auto gemaakt zijn. Als je je verstand gebruikt, en steeds een stapje verder gaat in aanpassen, gaat het eigenlijk bijna altijd goed.
 

Taffy

Forumguru
Sluit me aan bij wat Taffy hiervoor heeft gezegd:thumbsup:
Zou graag ook een klusser zonder angst willen zijn:jaja:
Misschien rol ik er ook ooit eens in;)

Dat is het met name hè, de angst om iets kapot te maken....
Is ook al m'n daily-drive, maakt de drempel ook niet echt lager :(
Maar vanochtend wel m'n al gewisselde stadslampjes ( tegenvallende leds ) vervangen door de leds van Superskoda....
Klein klussertje nu :maakmegek:
 

CDK

Forumguru
@Kippie-style super upgrade weer kerel! :thumbsup: Binnenkort op onze meeting zal ik het wat beter bewonderen, vanmorgen ging het even niet zo lekker met me, vandaar dat ik weer snel vertrokken was, sorry daarvoor.
 
Bovenaan Onderaan