Les-lee's Fabia

Cordoba

Forumguru
Golfje uit '81 is ook aardig aangepakt (mijn tweede auto was ook een Golf SC uit '81 met kenteken GV-86-HR): achterwisser verwijderd, achterbumper van een '78-er of ouder gemonteerd, andere bandenmaat, pink rollbar, iets andere achterlichten (oranje vlak ontbreekt t.o.v. origineel), spoorverbreders, en ik vermoed ook verlaagd.
 

leslee

Forumguru
@Cordoba die golf is ook flink onder handen genomen
de bumpers zijn carbon en de velgen c2 porsche en is ook verlaagd, is nu een 1.5 automaat maar volgend jaar hangt er een 1,8 20vt in


nou het einde van het jaar is in zicht en zoals gezegd is het tijd voor de winterslaap van de Fab.
volgend seizoen nog wat kleine updates en dan kan hij er weer tegen aan




en dit verklaart waarom er geen verf onderaan de voorbumper zit haha

op naar 2015
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
@leslee Die bumpers van de Golf lijken sprekend op de stalen bumpers zoals die t/m modeljaar 1978 gemonteeerd zijn, daarna zat er een kunststof cover overheen.
Speciale reden om een hoes over de Fabia te doen? Last van vogels of iets dergelijks in de garage?
 

leslee

Forumguru
ja klopt die bumpers zijn precies dezelfde pasvorm
en die doek is omdat er nog wat dingen in de garage gedaan moeten worden, dus meer tegen het stof daarvan, de garage is verder helemaal dicht dus vandaar
 

leslee

Forumguru
Ja is inderdaad het ndsm terrein in Noord,
staat bol van gave foto locaties
Volgend seizoen weer wat shoots op de agenda staan
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leslee

Forumguru
nou niet zo zeer een vervanger voor de fabia
wel voor de combi van het vrouwtje
gekeken naar een Fab3 combi of Octavia2 combi
voor de mijne waarschijnlijk iets zuinigs voor woon werk verkeer
maar wat het ook wordt zo veel werk als in deze doe ik nooit meer ;)
 

Last resort

Forumguru
maar wat het ook wordt zo veel werk als in deze doe ik nooit meer ;)[/QUOTE]
Dat geloof ik best. Maar eerlijk is eerlijk. Het ziet er wel goed uit. Top:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan