Aanpassen (dubbel)uitlaat systeem, advies gevraagd. (zie ook de poll)

Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?

• racekats plaatsen en de einddempers "open maken" en een pijp doorheen slaan/lassen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .

Joske

Forumguru
al de rest er voorbij is gewoon geluidsdemping.. ik vind het een simply clever oplossing eigenlijk :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
Ik begrijp de gedachtegang. Hou er wel rekening mee dat er behoorlijke ventilatieopeningen aanwezig zijn onder de auto.

Is dit trouwens geen APK afkeur? De uitlaat moet van voor tot het eind luchtdicht zijn voor de APK. Ik weet niet hoe ze tegen zo'n klep aankijken?

CDK

Forumguru
@VWim, op m'n Scania V8 zit ook zo'n klep en die moet jaarlijks naar de RDW voor een VLG/ADR keuring ipv de standaard APK, nog nooit een keurmeester die er iets van gezegd heeft, behalve laat die sound eens horen ;) Heb er dus alle vertrouwen in dat het met keuren geen problemen gaat opleveren, bij gesloten klep mag hij uiteraard geen gassen doorlaten!

CDK

Forumguru
Sorry mannen, ik had de video op openbaar gezet maar daarna op het verkeerde knopje gedrukt :bloos: maar nu is hij zichtbaar hoor, ter bescherming van jullie speakers en oren is het er 1tje zonder geluid geworden :deuk:

Bovenaan Onderaan