Sportstoelen Fabia III

CDK

Forumguru
@ertromp, ziet er mooi uit inderdaad, maar vaar mij totaal ongeschikt, ik zit met m'n rug tegen de (niet verstelbare / vaste) hoofdsteun, bij mijn vrouw van 1,85m paste het nèt, maar botstechnisch gezien beter van niet. Leuke lekker zittende stoelen voor mensen tot maximaal 1,80m.
 

ertromp

Forumguru
Goed signaal van die lengte! Zijn wellicht van die items waar je niet zo snel aan denkt als je uit de folder gaat bestellen of je hebt proefgereden met een model zonder die stoelen. Een item om mee rekening te houden dus.
 

CDK

Forumguru
inderdaad, stond bij ons op het wensenlijstje, maar nu dus niet meer, het panodak in de hatchback was geen probleem met mijn 2,03m lengte :thumbsup:
 

CDK

Forumguru
alles met het handje, naar voor naar achter, rugleuning naar voor en achter én itt de oude Fabia is ook de bijrijdersstoel in hoogte/diepte verstelbaar. Op de vaste hoofdsteun na was de zit perfect.
 

Hetzer

Forumguru
alles met het handje, naar voor naar achter, rugleuning naar voor en achter én itt de oude Fabia is ook de bijrijdersstoel in hoogte/diepte verstelbaar .

in tegenstelling tot de oude Fabia??
Bedoel je dan de F-1, want in de F-2 (althans in die MC van mij) kan dit ook :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Hetzer

Forumguru
Ja heb het idee, dat deze stoelen optisch hoger zijn, zal door de "vaste" hoofdsteunen komen denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Hetzer, klopt, voor zover ik weet heft alleen de Monte Carlo dit. Bij Ames Dordrecht staat de laatste MC en deze heeft ook een in hoogte verstelbare bijrijdersstoel. ;)
 

Waalko Kramer

Forumguru
bij deze een afbeelding van de sportstoelen in de Faab 3.
Ziet er niet verkeerd uit Bekijk bijlage 32065

Ben benieuwd naar de ervaringen tzt


Heb vanmiddag erin gezeten en ik zal ze niet nemen als ik een nieuwe Faab 3 koop.
Hoofdsteunen niet verstelbaar en de opstaande rand aan beide kanten is irritant. Misschien heb ik een te breed achterwerk en ben ruim 196 centimeter lang. De standaard stoel in de style zit goed. Mooie auto.
 

Ridley

Forumguru
Vandaag een F3 besteld en bewust niet gekozen voor de sportstoelen ivm tv schermen voor de kinderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan