O2 RS 2.0 TSI tuned by TVS

Thokozanoah

Forumguru
ik vraag me af of de info goed overgebracht is in deze :pieker:
TS heeft volgens mij nog geen eerdere tunings ervaring opgedaan en zal al dan niet gevraagd veel info gekregen hebben en bij het opschrijven daarvan wellicht een en ander door elkaar gehutseld hebben??
Daar kan ik me helemaal in vinden. Ik ben inderdaad een leek op gebied van tuning en laat dit aan mensen over die er verstand van hebben. En misschien reageer ik snel op reacties, sorry :sterretjes:
Het zou goed zijn als wij elkaar gewoon een keer live spreken tijdens bv een meeting oid, gaat mij beter af dan mijn gedachte om te zetten in woorden "op schrift" .......

Maar zoals ik al eerder zei heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt. ik werd vanmorgen al gebeld door Ronald en ga zo richting Varsseveld om een run op de testbank te maken, mocht het niet goed zijn wordt het opgelost.

Thokozanoah

Forumguru
Waardoor zou hij dan ineens vloeieder gaan worden volgens Ronald.
Klinkt een beetje als een ziptuning verhaal, waar je de auto na tuning eerst een bepaalde tijd moet "inrijden"
Hieronder het stukje zoals gemaild door Ronald:
"De gevraagde boost was 2300mbar, maar de laatste run had maar een daadwerkelijke boost van 2210mbar. Dus een nieuwe run zou mooi zijn, dan kunnen we gelijk kijken of de curve vloeiender is.
Als het goed is heb je zelf ook al gemerkt dat de turbodruk steeds vloeiender verloopt...."

LT83

Forumguru
Ik ben erg benieuwd in hoeverre de eerste run vandaag afwijkt van de laatste run van vorige week.
Laat je ons dat weten?
Succes met de verdere afhandeling

LT83

Forumguru
Hieronder het stukje zoals gemaild door Ronald:
"De gevraagde boost was 2300mbar, maar de laatste run had maar een daadwerkelijke boost van 2210mbar. Dus een nieuwe run zou mooi zijn, dan kunnen we gelijk kijken of de curve vloeiender is.
Als het goed is heb je zelf ook al gemerkt dat de turbodruk steeds vloeiender verloopt...."