Mail is er zojuist uitgegaan.Aangezien de Columbus en Discovery Pro hetzelfde zijn is dit wellicht iets?
http://www.sklep.martos.com.pl/vide...ver-media-discover-pro-p-124.html?language=en
Een mail er aan wagen kan altijd![]()

Nog een vraag bij onze Poolse vriend neergelegd: welk artikel moet ik dan hebben. Zijn reactie:Lekker tegenstrijdige berichten.
Antwoord van www.sklep.martos.com.pl
In this system is any out a video signal (like in columbus - rns-510)
Antwoord van Vision Electronics (importeur)
Momenteel is het helaas niet mogelijk om beeld en geluid uit het Columbus systeem te exporteren voor weergave op de beeldschermen achterin.
Bij de vorige generatie was dit wel mogelijk en mijn leverancier verwacht dat dit ook voor de nieuwe beschikbaar wordt.
Echter is hier nog geen datum of termijn voor vast te stellen.
Now what do we do![]()
)

toch makkelijker om een beugeltje en een ipad achterin te plaatsen?
@Falcon jawel hoor, onze dochter is 4 en kon toen ze 3 was in de zomer al bij het beeldscherm, gewoon met zo'n pen
http://www.wacom.com/en/us/everyday/bamboo-stylus-solo

Genoeg redenen;
- iPad/Tablets los in de hand, zorgt voor last van de nek en losse projectielen in de auto. Een beugel aan de hoofdsteun is niet ideaal voor in de leeftijd van <7/8 jaar oud. Deze kunnen er simpelweg niet bij, als ze in de autostoeltje zitten en in de gordel.
- Samen met mijn vrouw wil ik een tijd bepalen dat ze lekker een filmpje kijken, verder vermaken wij ons prima met muziek, spel (ik zie, ik zie wat jij niet ziet.. etcetra) en grappen. En daarnaast vinden onze kids het ook heerlijk om te duckies te lezen of te tekenen. En dan vergeet ik nog de favoriete bezigheid..slapen!![]()
Als je het zo het prettigste vindt, moet je het zeker zo doen.
Misschien kan je gewoon een mediaspeler (type Rasberry Pi) kopen en losse schermpje achteraan, dan beslis je nog steeds zelf wat je op zet maar dan niet op de Columbus. Lijkt me handiger, dan moet je niet sleuren met DVD's maar gewoon alles op een USB-stick of hard schijf.
Filmpje/muziek kiezen kan dan met de smartphone:

Een Pi in mijn O3, daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik hoor de vrouw al knarsetanden op de achtergrond.