Nieuwe Skoda rijder

Jelte Vonk

Actief lid
Sinds afgelopen jaar in het bezit van een Octavia 2.0 TFSI RS

skodars1.jpg

Zalige auto om mee te rijden, ik ben nog op zoek naar een trekhaak.

Dus als iemand er toevallig een weet hoor ik dat graag.

Groeten Jelte Vonk

Rallye

Forumguru
Hé, volgens mij heb ik nog nooit een rooie RS Combi gezien. Is hij verlaagd, of lijkt het zo door de foto?

Jelte Vonk

Actief lid
hey ja hij is iets verlaagd is ooit show model geweest uit de showroom.
Er rijden geloof ik maar 2 of 3 rode in Nederland heb ik me laten vertellen.
Vind het er zelf erg goed bij passen, gewoon een mooie auto zo.

Groetjes Jelte

Hetzer

Forumguru
Welkom op dit forum, veel plezier hier, ik heb je discussie verplaats naar de rubriek "mijn auto"

Jelte Vonk

Actief lid
Hey, nee hoor voorlopig niet.
Ik vind hem trouwens wel al erg snel, ik had hiervoor een Seat Ibiza Cupra 1.8 T 20vt maar voor me gevoel is deze nog sneller.
En voor de top hoef ik het zowieso niet te doen op de autobahn gaat ie tot de 250 op de Tom Tom.
Dus ben dik tervreden, en ik heb hem zelf ook nog nooit bij iemand anders gezien in het rood ( de RS dan )

Jelte Vonk

Actief lid
Bedankt,
Ja ik vind het zelf ook wel erg mooi bij de RS staan. Krijg er erg veel goede reacties op.
Terwijl je zou verw88 dat mensen zeggen waarom nou een rooie...

Maar uiteindelijk gaat het toch om wat je zelf ervan vind :)

Groet Jelte

marco m

Nieuw lid
Hey Jelte

volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden in wervershoof, ik rijd zelf een oc2 rs maar dan een blauwe.

ik heb zelf ook nog nooit een rode gezien maar ziet er erg mooi uit

Jelte Vonk

Actief lid
Hey Marco,

Dat klopt ik heb jou ook een keer of 3 zien rijden dan, meestal op de dijk bij de fietsenwinkel.
Ik woon in Wervershoof waar woon jij?
En in het blauw vind ik hem ook zeer mooi hoor !!
Vind het zelf een zeer prettige auto, ik heb hem gekocht van een vriend van me vader.
Die man is een Italiaan en heeft het voor elkaar weten te krijgen om een rooie te krijgen want dat deden ze eigenlijk in Nederland niet, heb ik me laten vertellen.

Volgende keer zal ik ff seinen.

Groet Jelte

marco m

Nieuw lid
ik kom uit Medemblik, dan is het niet zo raar dat we elkaar tegen komen.
ik was zelf een tijd opzoek naar een octavia die aan mijn wensen voldeed maar in die tijd heb nog nooit een rode voorbij zien komen

s-line

Forumguru
Hoi,wel apart hoor een rode rs,nu alleen nog een paar mooie 19 inch wielen eronder en klaar.
Gr.michiel

Bovenaan Onderaan