Nou zet mij met m'n 46 jaar maar in een Leon Cupra hoor. tegen de tijd dat ik dan 70 ben kan ik altijd weer naar Skoda overstappen Het is maar net hoe jong je jezelf voelt! Een model spreekt je aan of niet maar om er nu een leeftijdsplaatje aan te hangenik vind de Leon ST niet mooi, als HB is die wel leuk voor de jongeren onder ons, speels autootje, maar mocht kiezen en heb Octavia gekozen, zoals minimaal 85% bij ons op de zaak. Vond hem krap overkomen van binnen, opgesloten zeg maar.
brrrr dat is lekker voor het betere gooi en smijtwerkonder handen genomen demo met 366 pk zei de verkoper. Had bijna de sleutels gevraagd..
Trouwens ook nog even in de Cupra gezeten, die heeft op mij een goede indruk achtergelaten.
Was een door ABT onder handen genomen demo met 366 pk zei de verkoper. Had bijna de sleutels gevraagd..
@Luuk Thijssen als JD de ECU heeft gekraakt, dan hoop ik dergelijke vermogens ook te zien. Zeker icm volledige downpipe, catbackremoval moet dat mogelijk zijn
Ik ga eens heel subjectief en heel generalistisch cijfers geven
Kwaliteit interieur
Leon: 6,5
Octavia: 7+
Golf: 8-
Rijdersauto
Octavia 6,5
Golf 7
Leon 8
Als ik moet kiezen tussen kwaliteit interieur en de fijnst sturende auto, dan kies ik altijd voor het laatste. En het is niet zo dat het interieur van de Leon slecht is. Het is een enorme verbetering in vergelijking met de voorganger.
Die rijderscijfers zijn natuurlijk lastig te vergelijken. Heb je bijvoorbeeld een 1.4 tsi in alle auto's gereden?
Denk dat er dan weinig verschil is zit, misschien wat kleine nuances.
Seat zet de Cupra weer anders in de markt als VW de GTI en Skoda de RS, daarin ben ik het wel met je eens.
Dan moet je denkik wel richting de 370-380 kunnen niet?