eeneen
Lid
Ben al een tijdje actief op de achtergrond op dit forum.
Mijn naam is Jeroen Koorneef uit het Limburgse.
Eindelijk na lang wikken en wegen staat er een Superb Combi L&K voor de deur. Aan de ene kant omdat dit een erg mooie auto is en anderzijds omdat er een kleine in aantocht is en dan moet je wel een beetje ruimte hebben natuurlijk.
Ik heb dus niets te klagen.
De auto dan...ja wat kunnen we daarvan zeggen. Full Options is redelijk Full zullen we maar zeggen. Het is dus een Superb geworden met het volgende arsenaal aan dingetjes en opties en speledingen:
- Skoda Superb Combi 2.0 TFSi (model 2014)
- Laurin & Klement uitvoering
- Magnetic Brown
- Koelbox op de achterbank
- Sportonderstel
- Panoramadak
- Executive pakket
- Extra zonneschermen achterruiten
Nu alleen nog een keertje plannen om richting Breda te gaan en @Antera een bezoekje te brengen voor nog wat kleine aanpassinkjes
Mijn naam is Jeroen Koorneef uit het Limburgse.
Eindelijk na lang wikken en wegen staat er een Superb Combi L&K voor de deur. Aan de ene kant omdat dit een erg mooie auto is en anderzijds omdat er een kleine in aantocht is en dan moet je wel een beetje ruimte hebben natuurlijk.
Ik heb dus niets te klagen.
De auto dan...ja wat kunnen we daarvan zeggen. Full Options is redelijk Full zullen we maar zeggen. Het is dus een Superb geworden met het volgende arsenaal aan dingetjes en opties en speledingen:
- Skoda Superb Combi 2.0 TFSi (model 2014)
- Laurin & Klement uitvoering
- Magnetic Brown
- Koelbox op de achterbank
- Sportonderstel
- Panoramadak
- Executive pakket
- Extra zonneschermen achterruiten
Nu alleen nog een keertje plannen om richting Breda te gaan en @Antera een bezoekje te brengen voor nog wat kleine aanpassinkjes