Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Nou dacht ik eindelijke en 3" downpipe met 200 cells racekat besteld te hebben, krijg ik een mail ja jammer joh vanaf volgende maand pas weer.
Waarom zet je op je webshop dan 1 tot 4 dagen levertijd.
Dus nu geen downpipe voor the rev run eronder .
 

Jee13

Forumguru
Thx voor de fotos van verderaf

Ik vind logo op achterkant goed staan, maar op de voorkant oogt het wat te druk

Wat ik bij mijn voorkant op vond vallen toen ik chroom van grill zwart had gemaakt, is dat de voorkant er strakker uitzag en logo meer opvalt. Bij jou is het denk ik mooier om de vleugel ook hoogglans zwart te maken of je kan ook nog de ring juist rood maken

....ideeën genoeg;), do what you like best.....
 

Kippie-style

Forumguru
Zo weer wat updates.
Afgelopen vrijdag even nieuwe olie erin gedaan gekozen voor 10w60 castrol edge.

Zaterdag bij @Antera geweest voor koppeling wissel.
Koppelong van een vr6 is erin gekomen en een massief vliegwiel van een g60.
Top werk geleverd door mark wat gaat die tekeer binnen de 2 uur weer klaar.
uploadfromtaptalk1405886188392.jpg
uploadfromtaptalk1405886226959.jpg
uploadfromtaptalk1405886242540.jpg
De nieuwe
uploadfromtaptalk1405886262241.jpg
uploadfromtaptalk1405886272728.jpg


Vandaag de revrun gehad was ook geweldig tocht van 250 km met 200+ pk autos.
Even laten zien dan een skoda niet zo makkelijk zoek te rijden is hahaha.
Kreeg zat complimenten dat het een pittig hok is :tongue::rolleyes:
 
Dat kan je wel zeggen idd. Vandaag een honda civic rijder (een heuse type-R) het ook zeer moeilijk gemaakt haha. Dat terwijl hij lichter is, alleen in de auto zat (wij met zen vieren) en een grotere cilinder inhoud heeft, had ie toch heel veel moeite om mijnoctavia bij te houden. Laat staan dat ie een echte RS treft zoals die van jou wesley of die van mark. Dan rijd je idd zo'n Skoda niet even zoek hahahaha :D
 

Kippie-style

Forumguru
Hahah me buurjongen kijk al voor een 6 gti of turbo op zijn r32 omdat de skoda moet inhouden op zijn bumper dus nog een downpipe is de volgende stap voor betere flow en opspoelen turbo
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kippie-style

Forumguru
Jah stonden wij ook van te kijken maar hij zegt ik ga gvd plankgas maar hij heb nu een einddemper van eip maar de r is gechipt op zijn originele uitlaat dus miss dat dat ermee te maken heeft.
Maar vandaag aardig mee kennen komen met de rest van de 200+ auto's. Seat ibiza tdi door van vught getuned 310 pk volgens de aanmelding reed ik van weg echt bizar. Zal het filmpje eens zoeken tussen de 75gig aan beeldmateriaal van vandaag.
 

Kippie-style

Forumguru
De evo was ook moeilijk bij te houden maar goed hij schakelde terug ik zo vanaf de 120
De ibiza scheen 310pk tdi te zijn maar werd op hogere snelheid steeds kleiner
 
Bovenaan Onderaan