Codes voor Mii (Citigo - Up)

Blackokkie2

Forumguru
Diverse collega's van mij hebben dit. Werkt eigenlijk als een gesp, alleen even knop indrukken als je hem erin doet anders verbuigt hij, is namelijk niet sterk genoeg om de sluitpal weg te duwen zoals een gesp daar wel sterk genoeg voor is.

Joske

Forumguru
en bij ons op het werk had er zo ook eens een snuggere de gesp in de houder (afgesneden exemplaar) gestoken bij een vorklift (anders zijn ze geremd op snelheid)

tja..

kan je raden wat er dan gebeurt als hoofd veiligheid dat te zien krijgt?

juist

ontslag op staande voet

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@dirkkroneman, in de petrochemische industrie werkt dat nu eenmaal zo (life saving rules) als ik m'n auto 30 cm verzet zonder licht aan en gordel om ben ik ook 3 maanden niet meer welkom @Shell ;)

Rem82sch

Senior Member
@dirkkroneman, in de petrochemische industrie werkt dat nu eenmaal zo (life saving rules) als ik m'n auto 30 cm verzet zonder licht aan en gordel om ben ik ook 3 maanden niet meer welkom @Shell ;)

Ja Corné, dat klopt helemaal @Shell Ik was er toen in ieder geval helemaal niet rouwig om dat ik niet meer welkom was op die F*ck Fabriek.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
af en toe wordt je gewoon keihard met de neus op de feiten gedrukt in onze branche.. en dan weet je waarvoor allemaal die regeltjes er in de eerste plaats gekomen zijn!

we hebben een paar maanden terug een bijzonder zware brand gehad, waarbij ik zelf in de eerste linie stond om het vuur te blussen en ik kan je verzekeren dat dat geen pretje is hoor ;)

Bovenaan Onderaan