O2 Combi 2.0 TDI platin grey

CDK

Forumguru
Ik heb het live mee mogen maken, het lijkt wel of het in het echt een groter verschil is als op de foto's, maar wat een goed resultaat zeg! Echt 200% verbetering! :thumbsup: Leuk je weer eens in real life gesproken te hebben :jaja: Geniet er van en succes met je zoektocht naar dikke wielen! ;) plastidipje op je huidige en je hebt een prachtige set winterwielen en ze zijn ook nog eens beschermd tegen het zout. :) Geniet er van @Joske
 

Antera

Donateur
@Joske leuk eens kennis gemaakt te hebben met je. Goed om te horen dat je er tevreden mee bent. De Eibach dempt idd heel anders dan het standaard onderstel dat is erg wennen. Maar iedereen ervaart dat anders maar duidelijk geen spijt :thumbsup:

Ben benieuwd naar de volgende stap
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Even de vrouw van Joske. Hij ligt momenteel in het ziekenhuis na een auto ongeluk. Dit is zijn auto nu :cry:
 

Bijlagen

  • skoda.jpg
    skoda.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 227

Joske

Forumguru
Ja hij had pijn aan borst en rug maar gelukkig niets gebroken. Ik wou jullie snel even op de hoogte houden. Al vrezen we dat de auto perte total is :cry:
 

CDK

Forumguru
Wat erg zeg! Wens hem het allerbeste en hopelijk valt het mee, het allerbeste voor jullie allemaal!
 

CDK

Forumguru
Dankjewel voor het met ons te delen, ik heb vanmorgen nog met hem gesproken in Breda :( Is het zo erg met de auto dan? Op de foto lijkt dat mee te vallen..., maar is dat niet de foto van de vorige schade dan..? Nogmaals heel vee sterkte en wens hem het allerbeste!!!!
 

dirkkroneman

Forumguru
!!!! Beste klap nog wel geweest zo te zien!!! (Airbags voor ik zover kan zien) Wens @Joske heel erg veel beterschap en hopelijk voelt hij zich snel beter!
 
Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
Nee zeg, dat is inderdaad nog een flinke klap geweest. Ik hoop dat vriend @Joske niet teveel schade opgelopen heeft. Die auto is in deze minder belangrijk.
 

Jee13

Forumguru
Zo dat is even schrikken, beste klap geweest!

Doet wel zeer om de skoda zo met schade te zien, maar de primaire functie van bescherming is dan belangrijker.

Zelf verder geen letsel?

Sterkte met de afwikkeling en herstel
 
Bovenaan Onderaan