Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit in dubio, ik kies voor een extra stille vervangingsband en ben ook wat rustiger aan het worden. Op de hobby-auto's zit sound genoeg.
Deze sierstukken er op lassen (scheelt vaak ook ietsje in het geluid, ben ik in het verleden achter gekomen), is ook een mooie afsluiter, letterlijk en figuurlijk.
Je kan ook een klep er tussen laten zetten zodat je het geluid stil houd of wanneer gewenst sportiever. Ik heb helaas nog steeds de tijd er niet voor om deze er tussen te laten lassen want dat is wel ideaal
@Joske, ik heb die op m'n V8 ook zitten, daar werkt het op lucht met een schakelaar op het dashboard, bij personenauto's is het elektrisch en vaak met een afstandsbediening te bedienen.
Die klep kan je ook nog bedienen met een magneetventiel en vacuüm cilinder, vacuüm is bij rembekrachtiging aanwezig.
Andere optie is een stelmotor of een magneetspoel zoals van een startmotorbendix.
Wil je het echt op z'n vrachtwagens dan neem je een klein compressortje (bandenvulsysteem) , luchtketeltje, magneetventiel en luchtcilinder.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.