Jokkende Skoda Octavia reclame

Joske

Forumguru
(Let beetje op uitspraken, je kan iemand anders kwetsen... Willen jullie meer of minder vuilniszakken....)

dit kan je op een aantal manieren interpreteren.. denk dat het het beste is dat of wel je post aanpast oftewel verwijderd. Laten we proberen politiek en bepaalde overtuigingen van dit forum weg te houden. We worden er al genoeg mee geconfronteerd in het dagelijkse leven. Dan heb ik geen zin om er ook nog eens over te beginnen lullen hier op het forum.

Laten we het gewoon bij reclame over een Octavia houden of andere offtopic maar geen politiek aub.
Bedankt!
 

Remakil

Forumguru
Misleidende reclame weer! Velgen zijn 18"en hij is verlaagd. We weten allemaal dat er geen sportonderstel op de greenlines zit!

Kunnen we dit forum niet tot het "Grote Jammer Forum" benoemen... :?
Wat een geklaag zeg... is gewoon een leuke reclame, klaar!!

Ow ja... en op verzoek van @Artbij : :D:D:D:D:deuk::deuk::deuk::deuk::D:D:D:D:deuk::deuk::deuk::deuk:

:tongue:

;)
 
Laatst bewerkt:

VWim

Forumguru
Jouw mening inderdaad.
Ik vind je reactie een zwaar overtrokken... En dat, dat is mijn mening.

Gaan we het nu weer hebben over de "jokkende" Skoda reclame?
 

VWim

Forumguru
Misleidende reclame weer! Velgen zijn 18"en hij is verlaagd. We weten allemaal dat er geen sportonderstel op de greenlines zit!
Zijn beide als accessoire te leveren, zou niet weten waarom dat niet mag?
Zelfs een panodak is overigens mogelijk als accessoire, het zal alleen wel een giga kostenpost met zich meenemen.

Laatste post over de kleur, komt toch redelijk in de buurt?:
61_x_80_cm_grijs.jpg


Voor wat betreft de mogelijkheden voor een panodak, zitten best mooie oplossingen tussen:
http://www.webasto.com/int/markets-products/car/retrofit-roof-systems/roof-configurator/
 

lugolux78

Forumguru
Voor wat betreft de mogelijkheden voor een panodak, zitten best mooie oplossingen tussen:
http://www.webasto.com/int/markets-products/car/retrofit-roof-systems/roof-configurator/

Sterk af te raden...
Dealer heeft een mooie Skoda Superb staan zonder panodak en mijn vraag was of ik via Webasto of dergelijke dan als optie kan inbouwen. Hij heeft het gehad over lekkages en problemen met aansprakelijkheid en garanties ...

Daarentegen op de ouwe auto van mijn vrouw (Alfa 145) zat er ook een achterafbouw in van ???? Holland Bouw ????, werkte goed en lekte niet, het panodak dan bedoel ik :)
 

lugolux78

Forumguru
vuilniszak_afvalzak_blauw.jpg


Environment-Black-Refuse-Plastic-Sacks-Garbage-font-b-Bags-b-font-font-b-colorful-b-font.jpg


Hoe zouden ze bij K3 zeggen: Alle kleuren van de regenboog...
En nu echt stoppen met dit vuilniszakken gedoe :deuk::deuk::deuk:
 

lugolux78

Forumguru
Kan er vandaag wel over lachen, weet niet gisteren wellicht wat knorrig hahaah

Maar het blijft respectloos om een Skoda met een vuilniszak te vergelijken... pfoei Autoweek :deuk::deuk::yeehaa::yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan