Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
Kijk wachtrij leeg dus we heten je heel graag welkom. Ondanks dat je je Skoda nog niet hebt is het altijd leuk om elkaar toch al te leren kennen!

Desperado

Forumguru
Bij mij staat er dan wel Skoda op, maar ik heb hem vanmiddag gewassen en gepoetst en zag me een partij krassen en beschadigingen tevoorschijn komen. Ik schaam me haast om hem tussen al die nieuwe auto's te zetten. Dus wat dat betreft kan een mooie Audi er best bij :thumbsup:

dirkkroneman

Forumguru
Hmmm tsja het blijft wel een Skodaforum natuurlijk he.. Het is geen VAG meeting. Begrijp me niet verkeerd, iedereen is welkom! Maar dan is er geen houden aan natuurlijk, als je één uitzondering maakt dan moet je dat voor de volgende ook doen.. Nogmaals begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat de meesten het hier wel mee eens zijn?

dirkkroneman

Forumguru
Ik denk trouwens wat nietje72 ook al aangeeft nog geen slecht idee is. Sterker nog misschien kun je zelfs Jawes in Ede benaderen mocht je eigen dealer het niet zien zitten. Maar het is natuurlijk lang niet zo leuk als met je eigen auto! ;)

Kiswum

Forumguru
Eerst foto van de Audi laten zien, daarna zien we verder :tongue:
Je kunt wellicht wel een auto via de dealer regelen, desnoods laat je PON een leenauto regelen. Het is wel jammer dat het dan niet je eigen auto is.
Mocht je de Audi thuis laten, dan kan ik je ook wel oppikken vanuit Eindhoven.

EdK

Forumguru
Tsja ringen eraf , skoda logo erop en t lijkt net een Skoda kwa kleur ..... zelfs Joske zal denken dat het een Skoda is ...

Desperado

Forumguru
Ik vind dat in dit geval best een uitzondering gemaakt mag worden. Het is de enige niet Skoda dan en ook nog volledig door de schuld van een ander. Er zijn geen anderen die met een andere auto komen en aangezien de meeting vol zit zal dat ook niet veranderen. Maar als je een Skoda kunt regelen is dat natuurlijk super.
Ik kan me btw nog mijn eerste meeting herinneren met de Felicia. Daar stond een Eend tussen als ik het goed heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan