Chrome raamomlijsting

Oogje

Senior Member
3 jun 2013
403
183
43
46
Het is ook heel duur, maar ik heb vaker bedragen gehoord van rond de €2000,- voor achteraf chroomstrips icm montage, dus dit komt mij best wel geloofwaardig over!
Behalve voor de privé rijders maakt die prijs toch niet uit? Het is een accessoire, dus hoeft niet mee te doen voor de bijtelling ;)

Torica

Lid
17 dec 2008
128
20
18
Zoetermeer
Misschien los in België te bestellen? Overigens lijkt me €2000,- echt zwaar overdreven, is dit een feit of alleen verteld door een lollige verkoper?
Nee, in eerste instantie besteld voor € 900,-. Later een telefoontje gekregen dat bij de combi ook de ramen achter vervangen moeten worden en dat daardoor de prijs steeg naar zelfs € 2.300,-.

Gorgon

Nieuw lid
18 dec 2013
13
1
3
43
Behalve voor de privé rijders maakt die prijs toch niet uit? Het is een accessoire, dus hoeft niet mee te doen voor de bijtelling ;)

Wat denk je van brutering? Als het goedkoper kan, hou je meer leasetarief over voor nieuwe accesoires/opties of zelfs voor brutering. Iedere euro die je meer uitgeeft voelt je alsnog in je broekzak hoor.

Artbij

Senior Member
30 jan 2014
281
91
38
Dealer vertelde het mij ook, als het achteraf ingebouwd moet worden, gaat de hemel er uit, alle rubbers los etc...kost meer dan 2K.

Pollewop

Forumguru
1 jul 2011
294
156
53
Ja, ja... "Wie mooi wil zijn moet (financiële) pijn lijden", zo is het spreekwoord toch ? :wavecry: