Octavia III schade auto

ertromp

Forumguru
Die heeft een goede klap gemaakt. Inderdaad hopelijk is het voor de inzittenden goed afgelopen

henriz

Forumguru
Auw! Die is met een flinke snelheid aangereden.
Die is er alleen nog maar voor donoronderdelen, lijkt me.

EdK

Forumguru
Maar nog knappe velgjes.....
En vraagprijs van een ruime 13K is ook nog aan de prijs

MaRco2

Forumguru
Komt wel weer op de weg.;)

Oh, rare voorschade ook... tijdens transport gekomen (waarbij het embleem ook verdwenen is)?

De zijairbag achter heeft zijn werk ook gedaan, blijft uniek in deze (en hogere) klasse(s).

Antera

Donateur
Tja de bestuurder zal het wel goed hebben af gebracht en ondertussen een nieuwe gekregen. All risk.

Cordoba

Forumguru
De 1e eigenaar/gebruiker heeft maar een week of 6 van de O3 kunnen genieten: half november op kenteken, en 8 januari al een 'autobedrijf' als eigenaar. Normaal gesproken gaat er wel een weekje overheen tussen aanrijding en verkoop aan sloperij.

Ik gok dat de schade op de neus is veroorzaakt door spanbanden op de autotransporter (zie ook kentekenplaat voor, die niet meer helemaal strak is).

Cordoba

Forumguru
Dat is een flinke klap geweest BcB.

Eh, als je op bezoek gaat misschien passende muziek meenemen?:wavecry:

Cordoba

Forumguru
@BcB: kofferbak is kreukelzone, dus toont meestal veel schade, maar is bijna altijd te herstellen. In dit geval denk ik dat het vooral belangrijk is, in hoeverre de auto nog recht is (ook al kunnen ze 'm richten, een strak sturende bak wordt het dan nooit meer), en in hoeverre zaken als bodemplaat, bevestiging achteras en dergelijke geen tik hebben meegehad. Op basis van de foto's zou ik er in elk geval geen serieuze uitspraak over durven doen.

Desperado

Forumguru
Pfffff, domme sukkels die niet op zitten letten en mee willen liften in jou auto.
Hopen dat het snel weer goedkomt.

Bovenaan Onderaan