O3RS: stage 2?

pl686

Lid
Hallo,

Iemand van de O3 RS eigenaars al eens gekeken voor een volledig ander uitlaatsysteem? What to do met de huidige sierstukken van de uitlaat, laten zitten (is dit een optie) of is er een mooi alternatief beschikbaar dat op de standaard bumper past? Vind er nog niet veel van terug op het net...
En wat met de sound generator, ben je die ook kwijt met het veranderen van de uitlaat?

Grtz Phil

LT83

Forumguru
Voor een stage 2 zou je ook enkel de downpipe kunnen vervangen. Dan blijft de catback gewoon behouden en je eindstukken e.d. ook. Geeft wel een iets voller geluid, maar niet extreem veel verandering.
JD Engineering heeft al een GTI 7 gedaan met een stage 2 configuratie....uit mijn hoofd zon 320pk en 460nm met een decat en upgrade intercooler. Dat maakt serieuze stappen voorwaarts lijkt mij!!!! Wel een externe ECU, volgens mij is OBD nog steeds niet mogelijk.

Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Ja en de nieuwe golf/octavia/leon wegen volgens mij ook nog maar circa 1200kg.

Offtopic; ik zie dat je inmiddels met de 328 op de rollenbank bent geweest....;)

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Ja en de nieuwe golf/octavia/leon wegen volgens mij ook nog maar circa 1200kg.

Offtopic; ik zie dat je inmiddels met de 328 op de rollenbank bent geweest....
volgens mij heeft ie weer zelf een dynochart zitten kleuren met zijn rode stiftjes.. hij is nog volop aan het leren, dat zie je goed aan het resultaat :D

Antera

Donateur
Ik kan wel eens informeren voor een ander uitlaat systeem voor jouw auto indien gewenst. denk dat het dan idd wel een downpipe word en de rest van de uitlaat misschien ook wel en anders word het een uitlaat op maat waar ik ook wel een mooi adresje voor heb

Bovenaan Onderaan