Mwhite stelt zich voor

mwhite

Forumguru
ik ben marc van 30 uit zuidwest nl. opzoek naar een suberb combi.
In de zoektocht naar een ruime en luxe station kom je al snel bij een superb uit.
ik maak niet zo heel veel km's dus het wordt een 1.8 dsg benzine van 2009-2010.

vorige week een mooie gezien maar was deze superb uitgerust met een panorama dak.
en net als talloze andere merken zijn de afdichtingen niet zo best.
en wat ik op dit forum tegen kwam geld dat ook voor de superb.
dus ga ik voor een wagen zonder panorama dak.

momeenteel rij in de fiat punto van mijn vrouw, die is met zwangerschap verlof dus heeft nu geen auto nodig en kan ik rustig opzoek.
mijn laatste auto was een mercedes s-klasse uit '81 hier heb ik 4 jaar in gereden, in de garage staat nog een S uit '72.
de 82er heb ik een jaar gelden verkocht meede omdat de belasting voordeel dat er was in 2014 van de baan is, maar meer misschien nog dat we een kleine verwachten en die straks veiliger achterin wil zetten.
daarbij komt de ruime koffer van de superb ook goed van pas.

ik ga verder met mijn zoektocht en het doorlezen van het superb deel van dit forum voor meer info.

gr,

marc
 

CDK

Forumguru
Zou ik zeker doen! In mijn optiek de mooiste Superb van dit forum en ook nog eens in perfecte staat van onderhoud ;)
 

CDK

Forumguru
Dat bedacht ik me ook direct, als jullie geen deal krijgen...., dan weet ik het ook niet :)
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Marc en succes met de zoektocht. We horen tzt. wat het geworden is en als je hem hebt zien we ook graag foto's.
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier! En die Superb dat gaat zeker lukken.
Leuk om te lezen dat je Mercedes liefhebber bent!
Gelukkig ook nog verstandige mensen hier :deuk:
Die 72'er is het een W108 of W116?
En niks veiliger dan zo'n Benz hoor alleen al de voorkant en de achterkant hebben een kreukelzone van een metertje of 2
Hier een plaatje van de mijne:

mbnf280se45721.jpg

Als daar geen kreukelzone in zit :maakmegek:

En inderdaad niets mooier dan wit :D
 

mwhite

Forumguru
Welkom hier! En die Superb dat gaat zeker lukken.
Leuk om te lezen dat je Mercedes liefhebber bent!
Gelukkig ook nog verstandige mensen hier :deuk:
Die 72'er is het een W108 of W116?
En niks veiliger dan zo'n Benz hoor alleen al de voorkant en de achterkant hebben een kreukelzone van een metertje of 2
Hier een plaatje van de mijne:

Bekijk bijlage 22814

Als daar geen kreukelzone in zit :maakmegek:

En inderdaad niets mooier dan wit :D

das een mooie 108
kreukelzone is niks mis mee idd, maar kwa gordels is het niet zo best.

ik heb een 116 (overigens te koop)

w116.jpg
en de w126 die ik in 3 jaar 80dkm mee gereden heb zonder problemen :thumbsup: w126.jpg
 
Bovenaan Onderaan