Nieuw op het forum

Canon-Eye

Forumguru
in Hoogeveen te laten doen (wat overigens naar mijn ervaring een prima tent is, maar dat terzijde)
Ik zei het al...
Heb mijn in de regio Rotterdam geleverde lease-Skoda jaren bij Broekhuis Hoogeveen in onderhoud gehad (vlak bij mijn laatste werkplek), altijd prima geholpen. Mijn eigen, eveneens in de buurt van mijn oude woonplaats gekochte Fabia is in onderhoud bij hun collega's in Assen (dicht bij mijn huidige woonplaats) en ook hier prima service.
Ik lees nog wel eens zurige verhalen over onwillige 'stealers', maar dat beeld herken ik dus totaal niet bij de drie dealers waar ik de laatste 13 jaar mee van doen heb gehad.

bassel

Lid
Ik zei het al...
Heb mijn in de regio Rotterdam geleverde lease-Skoda jaren bij Broekhuis Hoogeveen in onderhoud gehad (vlak bij mijn werkplek), altijd prima geholpen. Mijn eigen, eveneens in de buurt van mijn oude woonplaats gekochte Fabia is in onderhoud bij hun collega's in Assen (dicht bij mijn huidige woonplaats) en ook hier prima service.
Ik lees nog wel eens zurige verhalen over onwillige 'stealers', maar dat beeld herken ik dus totaal niet bij de drie dealers aar k de laatste 13 jaar mee van doen heb gehad.

Je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben met de dealer!

Helaas is het voor mij te ver weg anders was ik er gebleven!

jellemeer79

Actief lid
Hallo Bassel, kijkend naar jouw foto's zie ik lichte mistlamp en niet donker. Is dat juist?
Heb op ander topic gelezen dat er fouten hiermee zijn gemaakt.

bassel

Lid
Hallo Bassel, kijkend naar jouw foto's zie ik lichte mistlamp en niet donker. Is dat juist?
Heb op ander topic gelezen dat er fouten hiermee zijn gemaakt.
Klopt en vandaag eindelijk reactie gehad na een boze mail aan mijn lokale dealer.

Mistlampen zijn besteld en 14-1 worden ze gemonteerd. Zal dan even een foto plaatsen hoe de o3 er dan uitziet.

Groet Bas

Bovenaan Onderaan