Nieuw op het forum

bassel

Lid
Sinds 13-12 ben ik de gelukkige bestuurder van een nieuwe Skoda Octavia of zoals ik hem hier al vaker ben tegengekomen een O3.

Mijn naam is Bas kom uit Schaijk een klein dorp bij Oss. Woon hier samen met mijn vriendin en bijna 2 jarig dochtertje. Ik werk bij als service manager bij een groot electronica concern voor de Benelux. Na veel overleg is uiteindelijk besloten dat ik een lease auto zou krijgen. Een collega die helaas uit dienst is had deze auto al besteld dus kreeg ik een verse nieuwe ;o).

Genoeg over mij nu de O3.
Een Pacific blauwe hatchback greenline businessline.
Opties:
Bixenon koplampen met led dagrij verlichting
Columbus navigatie
Sunset

Zelf had ik voor een andere kleur gekozen maar hij ziet er zo ook chique uit.

Tot nu toe iedere dag met een grote glimlach in de auto!!

Ik zal ook direct wat foto's posten.

Voor nu wens ik iedereen prettige dagen!

Groet,

Bas

e3y3ytar.jpg

ugu5y9a5.jpg

unadapy2.jpg

VWim

Forumguru
Mooie bolide hoor! Je mag nog wel even terug naar de dealer om de juiste mistlichten te laten plaatsen. Die horen zwart te zijn, maar zijn in dit geval zilverkleurig.

bassel

Lid
Mooie bolide hoor! Je mag nog wel even terug naar de dealer om de juiste mistlichten te laten plaatsen. Die horen zwart te zijn, maar zijn in dit geval zilverkleurig.

Hmmm ok dat wist ik niet. Is daar zo een voorbeeld van op te trommelen? Weet namelijk niet of dat een verbetering is wat uiterlijk betreft. Dealer zit in Hoogeveen dus niet echt om de hoek (regels LM :eek:( ).

Er zat ook een MDI iPod kabel bijgeleverd maar blijkt dat dit niet past. Zit gewoon een USB aansluiting onder mijn Columbus.

Nou als zwart beter staat toch maar een ritje plannen naar de dealer!

Canon-Eye

Forumguru
Dealer zit in Hoogeveen dus niet echt om de hoek (regels LM :eek:( ).
Gelden die "regels" ook voor service en onderhoud dan? Meestal betreffen die alleen het afleveren van de auto en kun je voor service en onderhoud gewoon naar een officiële dealer van je eigen keuze.

CDK

Forumguru
Welkom Bas!
Veel plezier met je O3 én natuurlijk ook online op het forum ;)
Ook voor jou en je gezin fijne dagen en een goed en gezond 2014 toegewenst!

greetz Corné

bassel

Lid
@VWim bedankt voor de foto. Dat ziet er wel veel strakker uit. Ga toch eens bellen met de LM hoe we dit alsnog recht kunnen zetten.

@Corné en ertromp,

Bedankt voor jullie reacties!

• Leuk
Waarderingen: CDK

bassel

Lid
Gelden die "regels" ook voor service en onderhoud dan? Meestal betreffen die alleen het afleveren van de auto en kun je voor service en onderhoud gewoon naar een officiële dealer van je eigen keuze.

Klopt onderhoud mag gewoon in de buurt. Maar weet niet hoe het zit als de verkeerde mistlampen zijn gemonteerd. Volgens mij dient normaal het bedrijf dat levert dit recht te zetten toch??

Canon-Eye

Forumguru
Lijkt me een "fabrieksfout", dus zou je als een garantieclaim kunnen beschouwen, en dat kan elke dealer regelen.

Maar ik zou me om te beginnen een praatje gaan maken bij de lokale dealer, terloops vertellen dat je met deze net geleverde leasewagen niet van plan bent om het onderhoud helemaal in Hoogeveen te laten doen (wat overigens naar mijn ervaring een prima tent is, maar dat terzijde) maar daarmee liever in de buurt blijft.
En dan in de Columbo-stijl, net vóór het afscheid: "Oh ja, ik heb nog iets vreemds: volgens mij horen die onderste lampeglazen ook donker te zijn. Zou u dat misschien voor me kunnen oplossen, eventueel in overleg met Broekhuis H'veen?"

Beetje diplomatie doet vaak wonderen! :jaja:

bassel

Lid
Lijkt me een "fabrieksfout", dus zou je als een garantieclaim kunnen beschouwen, en dat kan elke dealer regelen.

Maar ik zou me om te beginnen een praatje gaan maken bij de lokale dealer, terloops vertellen dat je met deze net geleverde leasewagen niet van plan bent om het onderhoud helemaal in Hoogeveen te laten doen (wat overigens naar mijn ervaring een prima tent is, maar dat terzijde) maar daarmee liever in de buurt blijft.
En dan in de Columbo-stijl, net vóór het afscheid: "Oh ja, ik heb nog iets vreemds: volgens mij horen die onderste lampeglazen ook donker te zijn. Zou u dat misschien voor me kunnen oplossen, eventueel in overleg met Broekhuis H'veen?"

Beetje diplomatie doet vaak wonderen! :jaja:
Ib

Beste Canon-Eye,

Na overleg op het werk toch even de contactpersoon van mijn lease maatschappij gebeld. Binnen 10 minuten hing Broekhuis aan de telefoon. Absoluut geen klachten over deze dealer. Waren andere dealers maar zo snel in de opvolging.

Heb ze een foto gestuurd waarmee ze aan de slag kunnen. Ook gaan ze iets regelen met de IPod MDI kabel. Mijn auto is namelijk geleverd zonder interface.

Even afwachten wat de oplossing zal zijn maar heb hier alle vertrouwen in.

Groet,

Bas

bassel

Lid
En alweer teruggebeld door Broekhuis. Hebben overleg gehad met Pon en inderdaad is men vergeten de juiste mistlampen te monteren.

Omdat ik niet in de buurt van de dealer woon heb ik een claim code doorgekregen waarmee een andere dealer dit bij Pon kan claimen.

Super snelle oplossing vanuit Broekhuis Skoda te Hoogeveen.

Deze week nog even een dealer in de buurt opzoeken om het op te lossen.

Groet,

Bas

Bovenaan Onderaan