Nieuw op het forum

bassel

Lid
Sinds 13-12 ben ik de gelukkige bestuurder van een nieuwe Skoda Octavia of zoals ik hem hier al vaker ben tegengekomen een O3.

Mijn naam is Bas kom uit Schaijk een klein dorp bij Oss. Woon hier samen met mijn vriendin en bijna 2 jarig dochtertje. Ik werk bij als service manager bij een groot electronica concern voor de Benelux. Na veel overleg is uiteindelijk besloten dat ik een lease auto zou krijgen. Een collega die helaas uit dienst is had deze auto al besteld dus kreeg ik een verse nieuwe ;o).

Genoeg over mij nu de O3.
Een Pacific blauwe hatchback greenline businessline.
Opties:
Bixenon koplampen met led dagrij verlichting
Columbus navigatie
Sunset

Zelf had ik voor een andere kleur gekozen maar hij ziet er zo ook chique uit.

Tot nu toe iedere dag met een grote glimlach in de auto!!

Ik zal ook direct wat foto's posten.

Voor nu wens ik iedereen prettige dagen!

Groet,

Bas

e3y3ytar.jpg

ugu5y9a5.jpg

unadapy2.jpg

VWim

Forumguru
Mooie bolide hoor! Je mag nog wel even terug naar de dealer om de juiste mistlichten te laten plaatsen. Die horen zwart te zijn, maar zijn in dit geval zilverkleurig.

bassel

Lid
Mooie bolide hoor! Je mag nog wel even terug naar de dealer om de juiste mistlichten te laten plaatsen. Die horen zwart te zijn, maar zijn in dit geval zilverkleurig.

Hmmm ok dat wist ik niet. Is daar zo een voorbeeld van op te trommelen? Weet namelijk niet of dat een verbetering is wat uiterlijk betreft. Dealer zit in Hoogeveen dus niet echt om de hoek (regels LM :eek:( ).

Er zat ook een MDI iPod kabel bijgeleverd maar blijkt dat dit niet past. Zit gewoon een USB aansluiting onder mijn Columbus.

Nou als zwart beter staat toch maar een ritje plannen naar de dealer!

Canon-Eye

Forumguru
Dealer zit in Hoogeveen dus niet echt om de hoek (regels LM :eek:( ).