Toch weer een Superb

Als wat?
Ik kan niet geloven dat het voor de hoofdsteun is? Want de bestuurdersstoel neerklappen is raar.

Wellicht inderdaad DVD maar waarom bouwen ze dat in?

Ik wacht de dealer even af...

EdK

Forumguru
Handig toch wel die boekjes die je bij je wagen krijgt......
Jaren terug kwam ik er achter dat er best wel veel info in staat, en soms meer dan er in je wagen zit.
Maar goed oorverwarming is dus optie ??

fiestaman

Forumguru
Inderdaad, is voor dvd schermen van skoda zelf.

Heel handig aangezien je dan nergens meer met draden her en der door de wagen moet gaan.
Gewoon plug & play.

Ik heb deze ook.

• Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Bij deze vlug een foto gemaakt.
Zit een dvd speler in

30yc.jpg

ertromp

Forumguru
Dat ziet er strak uit. Is dit systeem dan nog gekoppeld aan de Columbus? Zodat je bijvoorbeeld bedieningen van vooruit kunt doen?

Ja dat is allemaal standaard volgens het internet.

799 euro kosten 2 dvd setjes, heb het bewust niet gedaan. Had in vorige superb ingebouwd in de hoofdsteunen maar 1 keer gebruikt.

Vind het belachelijk dat het standaard voorbereid word in de auto. Het is erg lastig met kinderen erin.

CDK

Forumguru
Ik vind het een prachtig en Simply Clever systeem! Ik had er graag 799,- voor over gehad!

ertromp

Forumguru
Ja dat is allemaal standaard volgens het internet.

799 euro kosten 2 dvd setjes, heb het bewust niet gedaan. Had in vorige superb ingebouwd in de hoofdsteunen maar 1 keer gebruikt.

Vind het belachelijk dat het standaard voorbereid word in de auto. Het is erg lastig met kinderen erin.
Maar het is toch geen standaard af fabriek? Of zit het in een pakket welke je bestelt hebt?

TedVlemmings

Forumguru
Leuk systeem, alleen jammer inderdaad dat als je het niet neemt je wel standaard tegen die lelijke ongebruikte voorbereiding aan aan het kijken bent..

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Heel handig aangezien je dan nergens meer met draden her en der door de wagen moet gaan.
Gewoon plug & play.
Ja, heel handig.
Behalve als je helemaal niet van plan bent om ooit zo'n ding erin te hangen - zit je mooi opgezadeld met 8 van die smerige knoppen...

Waarom vragen ze dat niet van tevoren? Zó moeilijk zal het toch niet zijn om even een checklistje te maken voor dit soort uitvoeringsdetails?
Zou voor mij overigens reden zijn om 'm te laten staan tot ze die boel hebben verwijderd en onzichtbaar hersteld (maar da's dan weer persoonlijk natuurlijk).

Bovenaan Onderaan