Superb 2.0 Tfsi combi Elegance BSL besteld

plaza

Forumguru
Hij is besteld , na lang , zeer lang wikken en wegen , komt hij dan toch......
( Skoda Octavia RS en Volvo V60 plug in vielen uiteindelijk toch af )
Eind van het jaar zal hij binnenkomen .
Kleur magnetic brown met zwart leder, luxon velgen , full options en uiteraard JD stage 4.

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf! Ik ben reuze benieuwd naar de foto's en de resultaten na de stage 4. Ga je dat gelijk doen na aflevering?

Cordoba

Forumguru
Gefeliciteerd Arjan, en succes met wachten. Wanneer verwacht je 'm? Overigens opmerkelijk dat ie moest concurreren met de V60. Ik heb de V60 nog niet gezien, maar op basis van de S60 en de V50 verwacht ik dat de V60 toch een bekrompen kofferbak zal hebben.

plaza

Forumguru
[quote="Rallye, : ja, alleen de specifieke dag is nu nog niet bekend, eerst maar eens zien wat de lever datum
zal worden , en dan helaas eerst 2000 km inrijden.......en dan pas naar JD , wachten is helaas niet mijn sterkste
eigenschap....:troost:

plaza

Forumguru
[quote="Cordoba, post: V60 plug in is normaal gesproken ook geen vergelijk mbt de Superb, alleen
ik werd helemaal gek gemaakt door de onze boekhouder , die berekende dat je bijna voor "niets "
kon rijden met die auto door alle fiscale regelingen van de plug in auto.
Een proefrit met een V60 plug in met 280 PK !!!!!! ( 0-100 in 6 sec ) gaf uiteindelijk veel inzicht ,
mooie auto , snel , ontzettend veel opties , maar achterin en bagageruimte bijna nihil.

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met de aankoop!
ik blijf je met grote belangstelling volgen! alvast veel voorpret toegewenst!

greetz Corné

andrehj

Forumguru
gemiddeld genomen 350 pk en 450 nm.
Zo, dat schiet lekker op! Zulke specs zou ik ook wel willen, maar is boven mijn budget, en het brandstofverbruik van die uitvoering wordt me ook te hoog.
@Corné: Nu moet je wel die compressorkit laten monteren, anders ben je niet meer de snelste van het forum! :D

Bovenaan Onderaan