Joske
Forumguru
Yup, want ik zal eerst zijnDamm.....zo te zien gaat de RS hanger aan mijn neusje voorbij![]()

Je krijgt hem dan wel van mij cadeau in ruil voor een ritje met de RS

Yup, want ik zal eerst zijnDamm.....zo te zien gaat de RS hanger aan mijn neusje voorbij![]()
Haha lijkt me geen probleem joske, wil je dan voor of na het tjippen?Yup, want ik zal eerst zijn
Je krijgt hem dan wel van mij cadeau in ruil voor een ritje met de RS![]()
Ik ben er als eerste![]()
Ik diskwalificeer mij bij deze voor de wie is er als eerste race, dus meer kansenDamm.....zo te zien gaat de RS hanger aan mijn neusje voorbij![]()
Kan ik iemand komende week blij maken met Superb keykoords en vRS Sleutelhangers?
Ik heb er een aantal gekregen op de IAA tijdens meerdere bezoeken aan de stand van Skoda![]()
Veiligheid voor alles, dat wel!Ik ga ook mee de grens over hoor, leuk man met een grote groep Skoda mensen even lekker scheuren over de Duitse wegen![]()
Dan gaan we na afloop gewoon nog een stukkie de grens overJa, DAT lijkt me dan wel weer leuk.
ja hoor ik wel, gewoon nog een keer tankenWeet je het zeker Corné?![]()
Wij lachen niemand uit hier! Jij lacht mij uit bij het pompstation!Ik lees dat de citigo maximaal 173 kan.
Kicken hoor voor mij!
Lach mij maar uit.
Ik kan het hebben![]()
En dat....is een feitWij lachen niemand uit hier! Jij lacht mij uit bij het pompstation!![]()
Ik lees dat de citigo maximaal 173 kan.
Kicken hoor voor mij!
Lach mij maar uit.
Ik kan het hebben![]()