Skoda Octavia II 1.9TDI

muurman

Senior Member
Hallo,

ik ben erik muurman.
Woon in het mooie nieuw weerdinge ( drenthe )

Heb net een skoda octavia combi 1.9TDI ( BKC ) elegance gekocht.
Auto heeft vast vliegwiel , is getuned door JD dus ik denk ongeveer 150pk

Bijlagen

• IMG_20130824_134233.jpg
    IMG_20130824_134233.jpg
    107,3 KB · Weergaven: 51

Chrisiewizzie

Forumguru
Gefeliciteerd. Mooie uitvoering :D Als die van ons naast elkaar staan, zie je geen verschil.....op het nummerbord na dan ;)

CDK

Forumguru
Welkom Erik, veel plezier met je Octavia toegewenst! Als je het vermogen wil weten kan je voor 15,- komen rollen op de meeting als je dat zou willen tenminste.

Greetz Corné

muurman

Senior Member
China RNS ingebouwd :

kmxe.jpg

stdt.jpg

plyt.jpg

tns1.jpg

qwb9.jpg

r5yg.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik zou dan eerder voor een achteruitrijcamera gaan. Ik had dat op mijn vorige auto en dat is echt perfect. Veel beter dan welk PDC dan ook.

muurman

Senior Member
oh ja, en achteruitrijd camera zit ik ook aan te denken. Maar die moet dan ook automatisch zichtbaar worden.

Chrisiewizzie

Forumguru
Dat is wel een vereiste inderdaad. Maar dat zal toch niet zo moeilijk zijn? Gaat met PDC ook als je de achteruit schakelt.

muurman

Senior Member
We zullen zien. Heb de nieuwe can gateway inmiddels binnen. Nu nog even uitzoeken of die aangeleerd moet .
De gateway zit op "adres" 19 zowel de oude als de nieuwe.
Weet iemand waar de gateway zit? En kan ik de oude zo los koppelen en de nieuwe plaatsen? Of loop ik risico dat auto niet loopt oid?

muurman

Senior Member
Nieuwe gateway zit erin.
Aangezien ik soms wel en soms niet reeds OPS heb begin ik nog niet aan het vervangen van de huidige pdc module. Want als het nu al soms werkt moet het toch ook altijd kunnen werken.

Verder heb ik dagrijverlichting ( scandinavie mode ) aangezet.

Wil binnenkort, na overleg met jos, wellicht de software aanpassen. Bouwt nu namelijk al af bij ongeveer 3600rpm.

Mooie radio . Heb ook een imitatie rns gehad had daar op ook optische PDC . Ben erg benieuwd of het jou gaat lukken . Ik wil dit ook op me Pioneer , maar dat schijnt niet te kunnen .
Houd ons maar op de hoogte :(:)

muurman

Senior Member
De Seat is verkocht.

Inmiddels een andere china RNS met android erin. ( de "oude" is tekoop zie tekoop gedeelte )
Android is wel kwalitatief minder.... beeld is minder mooi en microfoon van carkit is stuk slechter.

Zit er over te denken een andere turbo te monteren bv een 1749VB dit zodat ik veilig iets meer brandstof kan geven vooral ik hogere toeren.

Race Eend

Forumguru
Kijk goed nieuws, seat verkocht.

Een VB-tje erop is inderdaad een fijne upgrade. Die standaard turbo blijft niet lang leven als je die te veel druk laat draaien hoog op toeren.

Bovenaan Onderaan