@Corné de Kluijver, ik kom met de Seat Ibiza FR, vanaf morgen een aantal weken onder de kont
En misschien mijn verhaalmaar ik denk dat ik helaas niet kan verzamelen @ Gulf, want ik moet vroeg bij TVS zijn om de laatste dingetjes proberen te regelen, dus ik zal er wat vroeger moeten zijn....
weet niet hoe laat jullie wilden verzamelen???
plus aanhangwagen met 10 bakken bierDat is toch wel met wind tegen en heuvel op toch ??
Nog even terugkomend op bovenstaande.... Bij de nieuwe TSI motoren uit de O3 blijft chippen nog even lastig / niet mogelijk helaas, houd er dus rekening mee dat chiptuning op 28/9 nog niet mogelijk is, maar voor de 2.0 TDI is in sommige gevallen, afhankelijk van het type ecu, momenteel al wel chiptuning mogelijk.Belangrijke informatie!!
De Octavia III 1.6 TDI is tot op heden niet te chippen, het password van de ecu is nog niet gekraakt helaas, maar er wordt druk aan gewerkt, het lijkt er op dat de andere motoren wel al te chippen zijn.
Daar was ik al van uit aan het gaan, gelukkig wordt het vast wel gezellig!Nog even terugkomend op bovenstaande.... Bij de nieuwe TSI motoren uit de O3 blijft chippen nog even lastig / niet mogelijk helaas, houd er dus rekening mee dat chiptuning op 28/9 nog niet mogelijk is, maar voor de 2.0 TDI is in sommige gevallen, afhankelijk van het type ecu, momenteel al wel chiptuning mogelijk.
Zeg je nu..., misschien ben ik wel een vreselijk irritant mens en proberen jullie me na de meeting zelf van de weg te rijden... Of krijg ik een block op het forumJa, voorzichtig graag, die duitsers zijn gek op de weg......en we willen je graag hier houden!
om dit te voorkomen, moet je met je goede been als eerste uit bed stappen 's morgens en je de hele dag voorbeeldig gedragen! anders sta ik niet voor dat zooitje ongeregeld (including me) in.....Zeg je nu..., misschien ben ik wel een vreselijk irritant mens en proberen jullie me na de meeting zelf van de weg te rijden... Of krijg ik een block op het forum
Kan het me niet voorstellen..., maar als jij het zegt moet ik het misschien geloven.. is hier sprake van een contradictie? (Ik ga er gewoon van uit dat je in dit geval niet de waarheid spreekt)Zeg je nu..., misschien ben ik wel een vreselijk irritant mens en proberen jullie me na de meeting zelf van de weg te rijden... Of krijg ik een block op het forum
Zeg je nu..., misschien ben ik wel een vreselijk irritant mens en proberen jullie me na de meeting zelf van de weg te rijden... Of krijg ik een block op het forum