Statistieken

Pasqual

Forumleiding
Administrator
We zijn inmiddels ruim een maand verder sinds de overgang naar het nieuwe forumsysteem en we mogen met z'n allen best trots zijn op de huidige ontwikkelingen. Het aantal actieve leden is sindsdien bijna verdubbeld, het aantal nieuwe registraties per dag ligt inmiddels rond de 10 en we 'liken' elkaar steeds meer! Ook zijn we van zo'n 10.000 pageviews per dag gestegen naar 15.000:thumbsup:


leden actief.PNG nieuwe registraties per dag.PNG Likes per dag.PNG
 

Thorgal

Forumguru
Leuk overzicht Pasqual.
Is er een relatie tussen de oplopende grafieken, het nieuwe forum en de introductie van nieuwe modellen?
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ook dat zal wel een rol spelen, maar de nieuwe modellen zijn natuurlijk al langer dan een maand op de markt en daarvoor liepen de lijnen nagenoeg horizontaal.
 

Der Einser

Forumguru
Hopelijk blijven de lijnen stijgen.
Door onze "vriend" zijn er natuurlijk wel 4 accounts verdwenen, en onterecht aangemaakt.
 

Pendragon

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook weer actiever ben nu ik via tapatalk het forum lees. Normaal heb ik er overdag niet veel tijd voor. Nu kan ik makkelijk tussendoor even lezen en schrijven.
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb sinds kort terug een netbookje , dus kan ik ook meer posten als vroeger. heb het een half jaar met enkel een gsm moeten stellen. Nu terug een nebookje en het gaat veel vlotter nu.
 

Cordoba

Forumguru
Leuk om te zien die statistiek Pasqual, je kunt ook mooi zien dat zondag een rustige dag is op het forum.
 

Canon-Eye

Forumguru
...en dat terwijl ik een groot deel van de rapportageperiode niet eens in de lucht was! :D

(Maar vandaag 652 km voor de grille om weer thuis te komen. Zal nu geen 1 op 24 blijven doen, vermoed ik)
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Even een kleine update: de grafieken blijven een stijgende lijn vertonen! :thumbsup:

Actieve leden:
stat1.PNG

Nieuwe leden/dag:
stat2.PNG

Likes
stat3.PNG
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan