Octavia HB van Wesly

Wesly

Senior Member
Even wat fotoshoppen op Zaterdagochtend

Bijlagen

• Octavia.jpg
    Octavia.jpg
    50,1 KB · Weergaven: 102
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Wesly

Senior Member
En de kleur van de spoiler, zwart of de kleur van de auto?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Wesly

Senior Member
@Wesly. zie in je signature zwarte bestickering, over wat voor iets gaat dat? :)
gu7e5u3u.jpg
deze dus

Joske

Forumguru
zou vermoeden dat de binnenbekleding van de deuren er af moet, om aan de sierstrips te kunnen. op zich is dat meestal niet ZO een moeilijke job :)

Wesly

Senior Member
Ik kijk eerst wel hoe het staat met het chroom

CDK

Forumguru
Zou dat makkelijk te doen zijn (demonteren en monteren). Ben wel benieuwd wat een dealer daarvoor zou vragen.
Met plastidippen hoef je niets te demonteren hoor, alleen afplakken :) check de filmpjes maar op joetjoep ;)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

Joske

Forumguru
wel goeie plakband gebruiken zou ik zo zeggen.. de filmpjes zijn wel leuk om zien, zet je echt wel aan om het eens zelf te proberen alleszins :)

het vele schudden van de spuitbus tussendoor en de plakband er heel snel afhalen achteraf vallen me iedere keer opnieuw wel op ;)

Wesly

Senior Member
medeme3e.jpg

Instaplijsten en de inlays zijn binnen. Nu nog uitzoeken welke kleur de spiegelkappen zijn zodat ik de achterklepspoiler en de bumper sierstrip in dezelfde kleur kan laten spuiten.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

• Leuk
Waarderingen: CDK

Wesly

Senior Member
Bij superskoda noemen ze de kleur van de spiegelkappen "rs black metallic" maar is dit dan gelijk aan "black magic" ? Telkens als ik in de zoekmachine rs black intoets krijg ik vrs Skoda's te zien in de kleur black magic

Bovenaan Onderaan