Fabia l allerlei.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothee

Actief lid
Veel plezier ermee!! /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik ben vandaag ook bij de dealer langs geweest en wat ziet ik staan...mijn O2 :tongue: Heb er even in gezeten en mijn in te bouwen radio en BT carkit achter gelaten...als alles goed gaat, mag ik hem de 12e juni ophalen!
 

RSlogo

Actief lid
Veel rijplezier en natuurlijk veilige Km's.
Ik moet nog even wachten, waarschijnlijk week 26. /forum/images/graemlins/945.gif
 

Adze

Nieuw lid
Zondagavond (4 juni 2006) werd bij Top Gear (BBC) de Fabia RS behandeld bij de cool-wall. Als trotse eigenaar van een Fabia moest ik met pijn in mijn hart toekijken hoe de Fabia RS unaniem werd geclassificeerd als "seriously uncool".

Gelukkig zit Jeremy er wel vaker naast /forum/images/graemlins/wink.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Adze</font><hr />

Gelukkig zit Jeremy er wel vaker naast /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Jeremy wordt gezien als een onglooflijke bal die denkt dat ie alles is! dus daar heb je wel gelijk in!

wat betreft het ucool... hij heeft zker nooit in een Fabia gereden, (weet bijna wel zker van niet gezien het feit die te goedkoop voor hem is, hij rijdt liever een peperdure Ferrari naar het hiernamaals... /forum/images/graemlins/grin.gif )
 

Dutch4x4

Senior Member
Het gaat niet om het rijden, de Cool Wall heeft niets met kwaliteit of rijeigenschappen te maken.

Juist het feit dat de Fabia - of elke Skoda, for that matter - te goedkoop is, maakt hem niet cool.

Zoals hij zei: Skoda's zijn voor krenten. En krenten zijn niet cool. Kan ik prima inkomen, in die redenering.

Overigens is Clarkson over de Fabia RS als auto juist heel positief. Lees z'n recensie in The Times maar eens:

http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-1173432,00.html

(Let op, op pagina 2 begint hij pas over het Fabje, de eerste pagina staat vol met sociologisch gezwam van het vermakelijke soort.)
 

Jpoers

Lid
Hij heeft zeker wel eens in een fabia vRS gereden, weet niet meer tegen welke auto dat was.
Maar zei toen dat de fabia beter was. dus spreekt zichzelf wel een beetje tegen, zal wel ff opzoek gaan naar het fragment.
 

Dutch4x4

Senior Member
Tegen de Mini Cooper was dat. En de Fabia was inderdaad sneller.

Maar hij spreekt zichzelf dus niet tegen. Destijds vond hij de Fabia RS een goede auto, nu vindt hij hem een uncool imago hebben. Twee verschillende dingen.
 

Jpoers

Lid
oke ik moet mezelf verbeteren, heb het fragment opgezocht.
En clarkson zegt niet dat de fabia goed is.
Alleen dat de combinatie diesel in de fabia beter is dan de mini cooper benzine met 170hp.
Hammond zegt: "It might be a skoda, it might be a diesel, it sure is a hot hatch!"
 

Fabia

† In Memoriam
Ik zou er absoluut niet van wakker liggen van wat Jemery van vindt. Volgens mij doet íe het vaak om te proveceren, als iedereen een auto goed vindt dat zegt íe het tegenover gestelde.
 

RSlogo

Actief lid
In Engeland hebben ze altijd de verkeerde kant te pakken, schroeven draaien ze in met een hamer, heb inch maten in hun gereedschap en willen dan mee praten over auto's /forum/images/graemlins/crazy.gif
 
ik heb een probleem met mijn fabia ben er het weekend mee weggeweest niks aan de hand mijn partner gisteravond nog mee weg en zij zegt ook niks te hebben gemerkt?

maar er komt een schurend,piepend,rammellend geluid aan de kant van de poellie's vandaan en er lekt een zeer kleine hoeveelheid aan vloeistof weg niet te zien waar maar waarschijnlijk koelvloeistof.
is dit iets wat vaker voorkomt want ben als de dood dat er een pomp vast loopt en de zooi aan puin draait

gaarne hulp greetz klitmp3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan