Nieuwe logo's op SII

Sjefke

Nieuw lid
Hoi,

Sinds vandaag ziet mijn SII (sedan) er strakker uit met de nieuwe logo's.
hamvraag: ben ik de eerste?

groeten, carl

CDK

Forumguru
helaas :) je bent zeker niet de eerste, maar ik deel je mening dat het er strakker uit ziet ;)

greetz Corné

Pendragon

Donateur
Ik wil dat ook. Heb je ook het stuur gedaan of alleen voor/achter en de velgen? Ik krijg alleen commentaar van dichtbij dat het logo met groen erin veel mooier is....al die merken hebben al een zilver logo en geen kleur. Maar toch vind ik het mooier :D

Der Einser

Forumguru
Corne / ik hebben er binnenkort in ieder geval één over. Te veel besteld :shamefullyembarrased: dus wel nagelnieuw.

Pendragon

Donateur
En je woont in A'dam waar ik werk :) Ik ben een beetje huiverig voor het vervangen. Niet zozeer aan de voorkant, want dat gaat vast lukken, maar die aan de achterkant lijkt me erg lastig, of valt het mee? Voor/achter en wieldoppen (als antera die heeft kan ik die 27 juli ook doen als m'n nieuwe velgen onder de auto komen (met eibach verlaging).

Sjefke

Nieuw lid
Ik wil dat ook. Heb je ook het stuur gedaan of alleen voor/achter en de velgen? Ik krijg alleen commentaar van dichtbij dat het logo met groen erin veel mooier is....al die merken hebben al een zilver logo en geen kleur. Maar toch vind ik het mooier :D

Nee het stuur was geen optie, die laten we om nostalgische redenen maar voor wat het is.
Er waren 2 dezelfde logo's besteld (van een Octavia dacht ik)
De voorkant en achterkant blijken toch verschillende bollingen te hebben, maar met wat bijwarmen is het resultaat strak!
De velgen was kwestie van vervangen, dat is 1 maat voor alle typen.

Voor/achter kunnen niet zonder schade verwijderd te kunnen worden, dus was wel even spannend want nieuw logo heeft andere pennen dan de oude.
Raamkit (die zwarte troep) was de redder.
Garage vd Putten (Helmond) is nu expert hierin.

Mooi is natuurlijk een kwestie van smaak, fijn dat je zulke kleurrijke personen om je heen hebt. Maar ik ben toch blij met het resultaat. Auto is gewoon 'af' :thumbsup:

Noord26

Forumguru
De achterklep logo's van een Citigo passen perfect op de voor- en achterzijde van je S2. Het staat op mijn zwarte met chromen accenten perfect. Naafdoppen neem ik aan ook meteen van nieuwe voorzien?

Yank

Banned
Gaan de logos er makkelijk af bij een Superb combi? En dan 2x een achterklep logo van de citigo nemen begrijp ik?

Der Einser

Forumguru
Hahahaa,...
Yep!

Maar misschien toch even wachten er mee inderdaad.
Mocht ik er 1 verpesten bij het plaatsen dan heb ik er nog één achter de hand.:wink:

Pendragon

Donateur
Nou, ik wil wel een poging gaan wagen, dus stuur maar op ofzo en laat me even weten hoe ik het geld over kan maken dan komt het vast allemaal goed. Thanks!!

s-line

Forumguru
Gaan de logos er makkelijk af bij een Superb combi? En dan 2x een achterklep logo van de citigo nemen begrijp ik?
Ja hoor gaan er makkelijk af zeker als je de auto even lekker in de Zon heb staan of met een föhn iets verwarmen, dan met een oud bankpasje of een ander soort dun plastic kaartje er tussen steken en voorzichtig een beetje een snijdende beweging maken. Of sterk visdraad ertussen snijden er gebeurd zo niets met de lak van je auto.
Inderdaad 2 achterklep logo's van een citigo passen prima onderdeel nr: 1st 853 630 A
Gr.michiel

Bovenaan Onderaan