Baphi
Forumguru
Sinds anderhalve week ben ik een zeer tevreden eigenaar van een Skoda Ocatvia II met een af-fabriek Columbus systeem en aftermarket Parrot CK3100LCD carkit.
Nu ben ik van plan om de Parrot carkit te vervangen door een Dension Gateway Pro BT, waarmee ik twee vliegen in één klap sla:
- geïntegreerde carkit in de auto (op zowel maxidot als columbus)
- integratie van ipod functie van mijn iphone (zowel maxidot als columbus)
Voordat ik tot aanschaf overga was ik benieuwd of er iemand ervaringen heeft met dit systeem en hoe dit werkt. Met name hoe goed de integratie is. Verder vroeg ik me af of inbouw (en inlezen) zelf goed te doen is?
@mods: mocht dit topic verkeerd staan, verplaats het maar; ik vond het meer tot z'n recht komen op deze plek
Nu ben ik van plan om de Parrot carkit te vervangen door een Dension Gateway Pro BT, waarmee ik twee vliegen in één klap sla:
- geïntegreerde carkit in de auto (op zowel maxidot als columbus)
- integratie van ipod functie van mijn iphone (zowel maxidot als columbus)
Voordat ik tot aanschaf overga was ik benieuwd of er iemand ervaringen heeft met dit systeem en hoe dit werkt. Met name hoe goed de integratie is. Verder vroeg ik me af of inbouw (en inlezen) zelf goed te doen is?
@mods: mocht dit topic verkeerd staan, verplaats het maar; ik vond het meer tot z'n recht komen op deze plek