Ook ik eindelijk een SIIC in de pipeline

TBiRD

Lid
Eindelijk de offerte gefinaliseerd. Het wordt dus een superb combi elegance greenline in het zwart, met zwart interieur en leder. Eigenlijk behoeft deze auto niet veel extra opties maar heb er toch een scheidingsnet voor de kofferbak, extra getinte achterste ruiten en mirage interieurafwerking bijgenomen. Let the waiting begin.

TBiRD

Lid
Week 42 was het toen ik de offerte liet maken. Het fabriek in Tjechië gaat ook nog eens 5 weken dicht zei de verkoper. Nu levertijd is geen issue aangezien ik hem pas in januari moet hebben omdat dan mijn huidige lease afloopt.

TBiRD

Lid
Mijn S2C wordt geleverd half januari omdat mijn oude leasing dan vervalt. Kan haast niet wachten maar het gaat de moeite waard zijn.

TBiRD

Lid
Net opgehaald, wat een leuke bak zeg. Alleen spijtig van het winterweer pfff. Was ook vertrokken met de handrem op, mn vorige wagen had een elektronische handrem. Wel even wennen en aan denken in t vervolg :D

CDK

Forumguru
heel veel plezier ermee, het is een zeer fijne auto, veel plezierige en veilige km toegewenst ennuh laat de foto's maar komen hoor ;)

Bovenaan Onderaan